Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΑΞΙΩΝ

Με το έργο "συμβολαιογράφος" ξεκίνησε φέτος το φεστιβάλ θεάτρου υπό την αιγίδα της ΚΕΔΑ του δήμου Αίγινας. Ο δήμαρχος ήταν εκεί . Μίλησε γαι το φεστιβάλ και το θαυμάσιο έργο των συντελεστών της επιτροπής του φεστιβάλ θεάτρου τους οποίους ανέφερε έναν έναν ονομαστικά.
Εκπληκτική η ερμηνεία της Ηρώς Μανέ. Μέσα από ένα μονόλογο κατάφερε να μας ταξιδέψει στο δράμα της μεταπολεμικής Ελλάδας όπου η χήρα πολέμου μάνα μεγαλώνει το κοριτσάκι της με το περίπτερο που της έδωσε ως αντίδωρο το κράτος. Ο δημόσιος υπάλληλος εμφανίστηκε ως ο από μηχανής θεός που πρόσφερε υπόσχεση γάμου στην κόρη μόνο για να περάσει την ώρα του και να την αφήσει  28 ετών μεταχειρισμένη. Μόνο έτσι θα μπορούσε να έχει ελπίδες ο κοντός μα προικισμένος από την φύση τσαγκάρης που ο λόγος του ήταν συμβόλαιο. Και εδώ αρχίζει ο εξευτελισμός του γυναικείου φύλου. Με τον κοντό σάτυρο όλες οι γυναίκες τις επαρχιακής πόλης ξερογλείφονταν και όλες ζήλευαν την καλοπέραση της παντρεμένης πλέον κόρης. Ακόμα και η μάνα που κράτησε την ηθική της για τρεις δεκαετίες δημιούργησε τις συνθήκες να δελεάσει τον άνδρα της κόρης της ο οποίος με αφορμή τα κολοκυθάκια που τον σέρβιρε έμπηξε την μανιβέλα του στον πρωκτό της υπό τα έκπληκτα μάτια της κόρης . Και έτσι ο έρως εξελίχθηκε σε δράμα και το δράμα σε ρεζιλίκι στην αίθουσα του δικαστηρίου όπου κατέρρευσε εν μέσω χλευασμού και φυλάκισης του οδηγούμενου από το "συμβόλαιο λόγου" δράστη.Δεν υπάρχουν αξίες, μόνο πάθη οδηγούμενα από την σεξουαλική ορμή. Δεν είναι τυχαία η επιλογή του πρωκτού ως σεξουαλική έκφραση του συγγραφέα ο οποίος  ακολούθησε πιστά την μετά τον πόλεμο γραμμή της αριστεράς για εξευτελισμό της ελληνικής κοινωνίας και τον υποβιβασμό της ηθικής σε επίπεδο πούτσου και κωλοτρυπίδας . " Ολα για τον πούτσο" ήταν αυτό που ήθελε τελικά να μας πει ο συγγραφέας που επέλεξε η τιμώμενη από τον δήμαρχο επιτροπή δημοτικού θεάτρου.