Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

ΕΝΤΑΞΗ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ ΣΕ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ

Επιτέλους καταφέραμε να ανακαλύψουμε σε ποιόν προϋπολογισμό είναι ενταγμένος ο υποθαλάσσιος αγωγός της Αίγινας. Τον βρήκαμε "ενταγμένο" σε μια ξεχασμένη χαρτοπετσέτα στο καφενείο.  Το παναιγινήτειο αίτημα, ο πολυμελετημένος και πολυσυζητημένος υποθαλάσσιος αγωγός, τελικά δεν φαίνεται να είναι ενταγμένος σε κανένα προϋπολογισμό, δήμου, περιφέρειας ή υπουργείου. Θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ όταν ΘΑ είναι έτοιμα τα τεύχη δημοπράτησης του έργου ΑΝ προλάβουμε μέχρι τις 31 12 2014. Αλλιώς, "τι έχεις Γιάννη, τι χα πάντα"
Τελικά εκτός από λόγια, δεν υπάρχει τίποτα.
Βέβαια η φιλολογία του υποθαλάσσιου εξυπηρετεί διάφορες καταστάσεις. Με πρόσχημα την αναμονή του αγωγού, οι δημοτικές αρχές δεν κάνουν τίποτα για να φτιάξουν την κατάσταση του νερού στην Αίγινα. Και εφόσον η περιφέρεια πληρώνει, οι απώλειες παραμένουν στο 40%, οι καταναλωτές πληρώνουν το νερό σε τιμή 70% κάτω του πραγματικού κόστους, και οι έμποροι τζιράρουν πάνω από 2,000,000 ευρώ τον χρόνο σε εμφιαλωμένο.
Μόνο όταν ο νερουλάς "κόψει" το νερό επειδή ο δήμος δεν έχει λεφτά να τον πληρώσει, συγκεντρώνεται το ΚΚΕ σε διαμαρτυρία και ενίοτε κατάληψη του δημαρχείου  για να ασκηθεί πίεση ώστε να εγκριθούν τα κονδύλια για την μεταφορά νερού από την περιφέρεια.
Το έργο πολυπαιγμένο αλλά έχει ρυθμό και κρατάει.
Το μυστικό της επιτυχίας,  "έξυπνοι παίχτες αποχαυνομένοι θεατές",

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ
ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΝΗΣΩΝ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Προβλήματα Βιολογικού Καθαρισμού Δήμου Πόρου και Τροιζήνας

Με κάθε καλή πρόθεση και προαίρεση θέλω να δηλώσω ότι η αντιπαράθεση με Δελτίου Τύπου πιστεύω ότι δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος επίλυσης τόσο σοβαρών προβλημάτων.
Η μελέτη δεν έχει περιέλθει σε γνώση μου γιατί λόγω της ανεπάρκειας και των ελλείψεων της δεν αναλαμβάνει κανένας από τη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών Νήσων να την υπογράψει και να την προωθήσει αρμοδίως.
Όσον αφορά δε τα περί ηθικής και δεοντολογίας θέλω να δηλώσω ότι δεν μπορεί να είναι ¨α λα καρτ¨ την στιγμή κατά την οποία στην αιχμή της τουριστικής περιόδου, που είναι ο μήνας Αύγουστος , ένα ολόκληρο νησί και οι επισκέπτες τους υποφέρουν από τη ρύπανση του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη κακοσμία που είναι διάχυτη καθόλο το μήκος του αγωγού.
Εάν ήμουν στην θέση του κ. Κατσικάρη θα φρόντιζα αμέσως, εφόσον έχω στα χέρια μου μια άρτια και ολοκληρωμένη μελέτη, να προβώ σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποφευχτούν όλα τα ανωτέρω και να μην περιμένω την αλλαγή της Δημοτικής και Περιφερειακής Αρχής.
Η πόρτα μου είναι ανοικτή για όλους και ιδιαίτερα για τον κ. Κατσικάρη για να μας δώσει τα φώτα του και την εμπειρία του ώστε να λύσουμε το ακανθώδες αυτό πρόβλημα , εφόσον το επιθυμεί.

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που καταφέρονται κατά της αργοπορίας στην υπόθεση του υποθαλάσσιου:
1) Τον θέλουν ή προτείνουν άλλους τρόπους υδροδότησης;
2) Αν προτείνουν, προτείνουν και να πεταχτεί στη θάλασσα μελέτη, χρήμα και κόπος ετών;
3) Ξέρουν γιατί αργεί και ποιοί φταίνε;
4) Αν προκριθεί άλλος τρόπος, γιατί αυτός δεν θα καθυστερήσει, όπως ο υποθαλάσσιος;
5) Πώς θα χρηματοδοτηθεί μια άλλη μελέτη;

Έτσι, για να γίνει και κάποιος διάλογος ουσίας...

Ανώνυμος είπε...

για τις τρυπες στους δρομους ξερει κανεις ποτε θα φτιαχτουν και που ειναι τα 250000 που ειχαν βγει .δυαλυσαμε
μηχανακια αυτοκινητα και ποδια .

Tsouxtra είπε...

10:55 π. μ.
Βρέ, πας καλά;;
Δεν το έμαθες οτι οι τρύπες στους δρόμους εχουν χαρακτηριστεί παραδοσιακές!! Είναι παράλογο και παράνομο αυτο που ζητάς!!

Ανώνυμος είπε...

Πετάξτε βρε στη θάλασσα…μελέτες…, σχέδια…, μπαρούφες…
Και πάρτε απ’τη θάλασσα νεράκι για να πιείτε…!
Θέλετε δεν θέλετε θα το κάνετε !