Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΑΚΚΙΩΤΗ


Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ο Σάκης Σακκιώτης προηγείται κατά τουλάχιστον 6 μονάδες . Πρόκειται για γκάλοπ το οποίο έχει εκπονηθεί για λογαριασμό εφημερίδας .
Γεγονός είναι ότι η εκλογική αναμέτρηση έχει πλέον εξελιχθεί σε πόλεμο χαρακωμάτων με απρόβλεπτες εξελίξεις Η φωτογραφία δείχνει τα μέσα που διαθέτει η παράταξη Σακκιωτη σε μια δύσκολη κούρσα Με τις παρούσες συνθήκες η μάχη θα κριθεί όχι τόσο στα όπλα που διαθέτει η παράταξη ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ όσο στο μέγεθος της αλληλοεξόντωσης των άλλων δυο αντιπάλων

136 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΑ ΓΚΑΛΟΠ ΠΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ?
ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Τα πραγματικά αποτελέσματα των γκάλοπ τα ξέρουν μόνο αυτοί που τα παραγγέλνουν.
Ας μας τα δώσουν και εμάς να ξέρουμε πραγματικά.

Ανώνυμος είπε...

kai meta tha ertheis na mas diapsefseis to galop kotsida?

varethikame.

Ανώνυμος είπε...

kai meta tha ertheis na mas diapsefseis to galop kotsida?

varethikame.

Ανώνυμος είπε...

Καλά, υπήρχε περίπτωση να μην κάνει ο AIAKOSREX παραπληροφόρηση υπέρ του Σακκιώτη; Πριν μισή ώρα τελείωσε μέσα σε χειροκροτήματα η ενημέρωση των στελεχών Κουκούλη στο εκλογικό του κέντρο. Αυτά που έλεγε μαθεύτηκαν ήδη από αυτούς που κάθονταν στο Heaven. Το γκάλοπ έγινε 1-7/10 και ο Κουκούλης είναι ξεκάθαρα μπροστά από το Σακκιώτη και ακόμα παραπάνω από το γιατρό. Πάρα πολλοί οι αναποφάσιστοι. Πολύ καλά λόγια του κόσμου για το φεστιβάλ. Αύριο περισσότερα νέα.

Ανώνυμος είπε...

Να δουμε τα μουτρα που θα κάνουν τα στελεχη του Κουκουλη οταν καταλάβουν οτι τους ειπνα ψεμματα..

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Η ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ

Ανώνυμος είπε...

10.01 και μετά χτύπησες το κεφάλι σου στο κομοδίνο και ξύπνησες.

Ανώνυμος είπε...

Α, έγινε τελικα γκαλοπ;
Γιατι μεχρι σήμερα το πρωι ολοι μα ολοι του Κουκούλη το αρνιοντουσαν!

Ανώνυμος είπε...

Α, έγινε τελικα γκαλοπ;
Γιατι μεχρι σήμερα το πρωι ολοι μα ολοι του Κουκούλη το αρνιοντουσαν!

Ανώνυμος είπε...

10.07 και εσύ το ίδιο

Ανώνυμος είπε...

O Koykoulis einai alogo
O Sakkiotis gaidoyri
O Giatros psoralogo
xa xa xa xa xa

Ανώνυμος είπε...

Προς 10:10 (αφιερωμένο εξαιρετικά από τον 10:01)
Εσύ ξύπνα και κατέβα στην παραλία να τα μάθεις από άλλους αφού δεν με πιστεύεις...

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ένας ενεργός πολίτης, μάλιστα πολύ ενεργός, ενεργούμαι 7 φορές την ημέρα. Μπορει κάποιος να με βοηθήσει?
Ποιόν να ψηφίσω στις 7/11?

Ανώνυμος είπε...

Κανένα Γκαλοπ σοβαρης εταιρείας δεν κραταει πανω απο 2 μερες.
Τετάρτη 6/10 μεσημέρι τα αποτελέσματα ηταν ηδη γνωστά - και επεσε κλαμα

Ανώνυμος είπε...

10.14 δεν είπα οτι δεν σε πιστεύω, απλά θα σε παραπέμψω στα άρθρα του Dr Κροκιδα σε άλλο post. Έχω την αίσθηση οτι θα σε καλύψει απόλυτα.

Ανώνυμος είπε...

To είπαμε μια φορά Δήμαρχος θα εκλεγεί ο Γιατρός. ΜΥΡΜΙΔΏΝ

Ανώνυμος είπε...

παιδάκια, κοριτσάκια και αγοράκια, τέλος τα παραμύθια. Κουκούλης Πρώτος, γιατρός τρίτος, και στην πρώτη και στη δεύτερη κυριακή Δήμαρχος Κουκούλης/Τέλος.-

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μπορείτε να πάτε να παίξετε με τις κούκλες σας. Κουκούλης μπροστα και κερδίζει. Επανάληψη του 2006.
Σάκη, όχι στα βαθιά παιδί μου.
Μόνη σανίδα σωτηρίας η Μαρίνα. Τρέξε να την κλείσεις πριν πάει αλλού.

Ανώνυμος είπε...

Ο κόσμος είναι λογικός. ¨ολοι μαζί, όλοι χαζοί. Εμείς για δήμαρχο ψάχνουμε. Κουκούλης πρώτος στο σημερινό γκάλοπ...

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΤΟ MEGA?ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ.ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΧΤ ΤΟΠ ΜΟDEL,BIG BROTHER ΚΛΠ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΤΗΛΕΘΕΑΤΗ.
"ΟΛΙΑ"
Η ΑΙΓΙΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ

Ανώνυμος είπε...

Ρε τι πίνει ο Ν3 (έγραψε πρόσφατα κάποιος) για τις προβλέψεις του. Να δεις που θα πέσει μέσα στο τέλος.
Και ακόμα οι Κουκουλικοί δεν έχουν βγάλει όλα τα όπλα τους.
Κουκούλης πρώτος στο γκάλοπ

Ανώνυμος είπε...

Έμαθα Κουκούλης πρώτος με διαφορά. Είναι αλήθεια; θα δημοσιευτεί; Είχε πολύ κόσμο πάντως το εκλογικό κέντρο το βράδυ που πέρασα με το αυτοκίνητο

Ανώνυμος είπε...

πρωτοσ ο κουκουλησ και ασ πονατε εσεις που ειστε μαζεμενοι ολοι μαζι ολοι χαζοι ολοι ΝΑΖΙ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΑΚΗ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

Koykoylis kai ta myala sta kagela. siga min pame sta lamogia kai toys xazous

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά σας δουλεύουνε.
Εννοω εσας τους υποψηφιους του Κουκουλη.
Ξυπνάτε.
Κοιτατε γυρω σας - αφουγκραστητε τον κόσμο - σεβαστειτε τον κοσμο - πηγαίνετε με τον κόσμο.
Για το καλό σας.
Ας μας κανει την χάρη ο λαλιστατος Dr. να μας αναλύσει σε τι κατάθλιψη θα πέσει κάποιος που τον κρατανε μακρυα απο την πραγματικότητα και στο τελος την ανακαλυπτει.
Α, είδα προσφατα το Truman Show.
Πολυ καλο εργο με καλες ερμηνείες και πολλά μηνύματα.

Η ΑΙΓΙΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΨΗΦΙΖΕΙ ΣΤΙΣ 7

Ανώνυμος είπε...

η Αιγινα πισω δεν γυρνα παμε με κουκουλη ενα βημα πιο μπροστα..
μια παρακληση σακη μη χαλασεις λεφτα για τα εγκαινια..κρατα τα να πας καμια εκδρομουλα με τους φιλους σου

Ανώνυμος είπε...

Γελιο που κανουμε εμεις που ξερουμε..
Focus insider

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΛΑ ΓΕΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ 7 ΘΑ ΚΛΑΙΣ!

Ανώνυμος είπε...

Άντε πάλι το ίδιο λάθος. Το γκάλοπ δεν το έκανε η Focus (στην οποία όπως μας είπατε πριν τρεις μήνες δουλεύει η ξαδέλφη του Σκλάβαινα και για αυτό τον λόγο θα ήξερε τα αποτελέσματα)
Ρε Focus insider άντε να πιεις καμια μπυρίτσα. Να ξελαμπικάρεις και λιγάκι.
κουκούλης πρώτος, επανάληψη του 2006

Ανώνυμος είπε...

Στοιχηματάκι κανείς;
Κουκούλης 35%
Σακκιώτης 31%
Γρηγορόπουλος 28%
Κοττάκης 4%
Σώρης 2%

Ανώνυμος είπε...

Στοιχηματάκι κανείς;
Δεύτερος γύρος
Κουκούλης 51,5%
Σακκιώτης 48,5%

Ανώνυμος είπε...

Δεν βλέπω ενδιαφέρον για στοιχηματάκι.
Στην περιφέρεια βλέπω Δημαρα.

Ανώνυμος είπε...

χαθηκανε τα σακκιωτακια σημερα

Ανώνυμος είπε...

SAKIS BLOG SPOT ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΠΟΨΕ?ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ 6 ΜΟΝΑΔΕΣ?

Ανώνυμος είπε...

Πάει για έξι μονάδες μπροστά από τον Σώρρη ο Σάκης
Μέχρι εκεί μπορεί να φτάσει. Αν πάρει μεταγραφή τον Λινό...

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, ο Κουκούλης δεν παίζεται. Δεν παλεύεται από αυτές τις ομάδες. ¨οχι μόνο εκλογικά. και πολιτικά εννοώ. Τι σχέση είχε τώρα η ομιλία κουκούλη με τις μπούρδες των άλλων δύο. Νομίζετε ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τη διαφορά.
Εντάξει, καταννοώ το πρόβλημα της τρελοκοτσιδούς που δεν μπορεί να επιβιώσει με έξυπνους και χρειάζεται να κάνει παρέα μόνο με όμοιούς της.

Ανώνυμος είπε...

Φήμες που θέλουν τον Βάρτζελη και τον Μπέση να κάνουν καταγγελία στο άρθρο 152 για το γκάλλοπ που βγάζει τον Κουκούλη πρώτο, ελέγχονται.
Επίσεις άλλες φήμες που θέλουν τον Νεκτάριο να ξαναφωτογραφίζει από το απόγευμα γάτες για το φέις-μπουκ, κι αυτές ελέγχονται.

Ανώνυμος είπε...

PAIDIA SEMNA KAI TAPEINA .EXOYME DROMO AKOMA MPROSTA MAS.DOYLEIA KAI PROSHLWSI STOYS STOXOYS POY EXOYME THESEI.
H KOYKOYLIKIA

Ανώνυμος είπε...

ANTE S-KOUKOULI-KIA, 8A FATE MAYRO POU 8A NAI OLO DIKO SAS. SAKIS 55% KOYKOULIS 45%

Ανώνυμος είπε...

παιδια ηρεμηστε. βγηκε το αληθινο γκαλοπ. Κουκουλη 90% Σακκιωτης 5% Γρηγοροπουλος-Γκοτσης 4%λοιποι 1%
συνεπως Κουκουλης δημαρχος.....................................α ναι και μετα ξυπνησα. .........τι τι ....εγινε..........παιδια.....που πηγατε καλε.......τι μερα ειναι........που χαθηκαν ολοι.......................................τι μερα ειναι.....18 Νεομβρη....καλε που ειναι οι φιλοι μου......που πηγαν......ποιος βγηκε......τελικα.........

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον για να γίνει πιστευτό το παραμύθι των "αποτελεσμάτων" του Κουκούλη εκτιμώ ότι θα ανακοινώσουν στο περίπου
Κουκούλης 19
Σακκιώτης 18
Γρηγοροπουλος 17
..και 45% αναποφάσιστους
Ετσι μετά οταν βγουν τα πραγματικα αποτελέσματα θα πουν οτι οι αναποφασιστοι τελικα πήγαν αλλου.
Οποιοδηποτε αποτελεσμα ανακοινωθεί με αναποφασιστους περισσότερο απο 28% σε αυτην την χρονική στιγμή ειναι μαγειρευμένο.
Μπορει να σας εγκατελειψαν οι οικολόγοι αλλα το κουτόχορτο έμεινε..

Ανώνυμος είπε...

Περιμενουμε ποσοστα, εταιρεία, ταυτότητα, ερωτησεις

Ανώνυμος είπε...

Να σου πω βρε αγαπημενε μου αιακε, το ο Σακιώης ειναι μπροστα 6 μοναδες ο εβγαλε η εταιρεια που ειχε βγαλει και τον Γρηγοροπουλο με 5,5 μοναδες μπροστα?????

Η απορίσασα!

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί καποιος να μου αναφερει ΕΝΑ παράδειγμα εταιρείας που
α) κάνει γκαλοπ διάρκειας μιας εβδομάδας (1-7/10)
β) Αυτος που το παράγγειλε να αρνείται μέχρι 10/10 οτι έχει παραγγείλει γκαλοπ
γ) Να κυκλοφορεί η επισημη εφημεριδα της παράταξης μια μερα μετα την υποτιθεμενη ληξη του γκαλοπ 8/10 χωρις τα "θετικα" αποτελεσματα
δ) Και τεσσερις μερες μετα τελικα να ανακοινωνονται σε στενο κυκλο υποψηφίων γενικότητες αποτελεσματων υπο μορφην ντοπας

Ανώνυμος είπε...

Το ξέρω ότι έβαλα φωτιά απόψε με την πληροφορία (10:01) ότι ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του galopp που έγιναν, αλλά δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο μεγάλη. Προσέξτε τα πρώτα αποτελέσματα: Μόλις ο διαχειριστής του blog κατάλαβε ότι τα πράγματα είναι σοβαρά, έβαλε τις λεζάντες (το τι λένε) που βλέπετε τώρα στους Σ. Σακκιώτη - Τ. Βάρτζελη. Στις 9:20 μ.μ. που ανάρτησε το σχόλιο αυτό δεν είχε προλάβει να τις βάλει, επειδή βιαζόταν να προλάβει τις εντυπώσεις, πριν ανακοινωθούν αλλού τα αποτελέσματα του galopp. Το ψέμα έχει πάντα κοντά ποδάρια. Στο τέλος όμως χάνει αλλά στην αρχή έχει μεγαλύτερη ευκινησία...

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν και οι μπλοφες..
Υπάρχουν και γνωστοί κατα Χαλάνδρι μεριά.
Focus insider

Ανώνυμος είπε...

Ότι λοιπόν δεν μας βολεύει είναι μαγειρεμένο αλλά οι "ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες" (βλέπε ανάρτηση) είναι έγκυρες! Αυτό είναι ένα σχόλιο που αφορά τους πάντες. Σ' αυτόν τον πρωτοφανή για τα ήθη του νησιού πόλεμο (παρα)πληροφόρησης, θα ξαναμιλήσουμε μετά τις εκλογές, αν βέβαια εξακολουθούν να υπάρχουν τα ονομαζόμενα "μπλόγκ". Επειδή πιστεύω ότι θα μαθευτούν τα αποτελέσματα και η εταιρεία που έκανε τη δημοσκόπηση, θα ήθελα πολύ να δεσμευτεί ο διαχειριστής να μας πει κάτι για τις "ανεπιβεβαίωτες" πληροφορίες. Σχόλια επί της ουσίας παρακαλώ και όχι "γηπεδικές" .κραυγές

Ανώνυμος είπε...

επι της ουσιας πιστευω οτι του αιακου ειναι ανυπαρκτες και οι δικες σας υπαρκτες αλλα μαγειρευμενες

Ανώνυμος είπε...

επι της ουσιας πιστευω οτι του αιακου ειναι ανυπαρκτες και οι δικες σας υπαρκτες αλλα μαγειρευμενες

Ανώνυμος είπε...

re file, nisafi pia. Den paei na pei oti opoios kanei kritiki ston Koukouli kai amfisvitei ta legomena sas, einai me ton aiako! Aman pia, prepei sonei kai kala na katatassete tous allous kapou?
Malakas einai o Aiakos - malakas einai kai o Koukoulis.
Den sas pernaei apo to mialo oti yparxei kai afti i periptosi?

Ανώνυμος είπε...

αφιερωμενο στο γκαλοπ του κουκουλη

http://www.slang.gr/lemma/show/koutoxorto_8711:κουτόχορτο

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 10:11 :Αν τα γκάλοπ τα προανάγγελαν, δεν θα ήταν γκάλοπ. 'Ο,τι και να πούμε, αυτοί που θα δικαιωθούν θα είναι αυτοί που θα μιλήσουν μετά τις 15 Νοέμβρη. Θα υπάρχουν όμως τότε μπλόγκς; Κατά τα άλλα, ότι μας συμφέρει είναι σωστό. Επειδή λοιπόν όλα "είναι χαλκευμένα", ιδού στάδιον δόξης λαμπρόν: Ας παρουσιάσουν οι blogers (έτσι γράφεται;) άλλες -γνήσιες- δημοσκοπήσεις (όχι "ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες") ότι τα πράγματα είναι αλλιώς. Γιατί οι τελευταίες που διαβάσαμε ήταν οι καταγγελμένες ως ψεύτικες -από τους σχολιαστές αλλά και από τον διαχειριστή- της "ΝΕΑΣ ΟΨΗΣ" και η τωρινή με το 6%. Όπως και να το κάνουμε, η αποψινή ανακοίνωση δημιουργεί άλλο πεδίο στην προεκλογική διαμάχη, που πρέπει -πάση θυσία- να την διατηρήσουμε σε κόσμια επίπεδα.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 1:11, για το ότι η εταιρεία που έκανε το γκάλοπ το έκανε από μια ως 7 οκτωβρίου δεν παίρνω όρκο, μου το είπαν ότι το άκουσαν στο Χέβεν, που είταν δίπλα στο κέντρο του Κουκούλη.

Ανώνυμος είπε...

12:58, 1:46 και λοιποί ομοϊδεάτες τους, αυτό το ανεπιβεβαίωτο 6% σε τι είδους χόρτο παραπέμπει;

Ανώνυμος είπε...

1. κουτόχορτο
Ορισμός: 6
Λήμμα: 7
Φανταστικό χόρτο που όποιος το τρώει αποβλακώνεται.

Αν το κουτόχορτο σερβιριστεί σε καλό πιάτο με τις ανάλογες γαρνιτούρες, τότε αυτός που το τρώει είναι αμφίβολο αν θα ξυπνήσει και πάρει χαμπάρι με τι κουμάσι έχει να κάνει.
Τι μας πέρασε ο Κώστας; νομίζει οτι τρώμε κουτόχορτα και δεν καταλαβαίνουμε τι πάει να σκαρώσει;

Ανώνυμος είπε...

papadopoule pies re sy kana ouiskaki h aegina se xreiazetai akmaio!!!!!!!!!
o roufianos

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρης Καρύδης. Επιστολή σχετικά με τις πρόσφατες πλημμύρες στην Αίγινα. Εκτύπωση E-mail
11.10.10
Για την επιστολή του προς τα υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών και την Περιφέρεια Αττικής, μας ενημέρωσε με Δελτίο Τύπου, ο βουλευτής της Α' Πειραιά και Νησων κύριος Δημήτρης Καρύδης. Η επιστολή αφορά στις καταστροφές που προκλήθηκαν στους κατοίκους της Αίγινας από τις πρόσφατες σφοδρές βροχοπτώσεις.

ΠΡΟΣ: 1.Υπουργό Εσωτερικών
κ. Ιωάννη Ραγκούση
2.Υπουργό Οικονομικών
κ. Γ. Παπακωνσταντίνου
ΚΟΙΝ: 1.Υφυπουργό Εσωτερικών
κ. Γεώργιο Ντόλιο
2. Περιφερειάρχη Αττικής
κ. Ηλία Λιακόπουλο

"Τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα της 25ης Σεπτεμβρίου 2010 προκάλεσαν σοβαρές ζημιές στις υποδομές και σε περιουσίες πολιτών της Αίγινας.

Η πρωτοφανής κακοκαιρία προκάλεσε υπερχειλίσεις ρεμάτων, εκτεταμένες ζημιές στο οδικό δίκτυο και φθορές στο δίκτυο ύδρευσης του νησιού. Στο κτίριο περίθαλψης Άγριων Ζώων (Ε.Κ.Π.Α.Ζ.) του νησιού επίσης δημιουργήθηκαν σοβαρά προβλήματα.

Πενταμελές κλιμάκιο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής, κατέγραψε το είδος και το μέγεθος των ζημιών, οι οποίες ομολογουμένως είναι πολλές και μεγάλες, με αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί σοβαρά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του Δήμου.

Παράλληλα, προκλήθηκαν σοβαρές ζημιές σε περιουσίες των πολιτών, σε επαγγελματίες και αγρότες. Η Πυροσβεστική δέχτηκε πάνω από 100 κλήσεις για άντληση υδάτων από ισόγεια και υπόγεια κατοικιών, όπως και από καταστήματα.

Ο Νομάρχης Πειραιά με σχετική επιστολή του, ζητά την κήρυξη περιοχών της Αίγινας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ως πλημμυρόπληκτες έτσι ώστε πληγέντες να αποζημιωθούν σύμφωνα με τις προϋποθέσεις τις κείμενης νομοθεσίας. Κλιμάκια μηχανικών της Νομαρχίας Πειραιά, διενήργησαν επί τόπου αυτοψία προκειμένου να αξιολογηθούν οι ζημιές.

Θα σας παρακαλούσα να εξετάσετε θετικά τα θέματα αυτά και να συνδράμετε οικονομικά τους πληγέντες, τόσο το Δήμο όσο και τους πολίτες για να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα που δημιούργησε η κακοκαιρία και να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της ζωής στο νησί".

Δημήτρης Καρύδης



mh ksypnate to dhmarxo megalos anthrwpos einai mh mas pathei kai tipota!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ρε βλακα αιακε, τι μαλακιες ειναι αυτες που ανεβαζεις;
ποιος σου εδωσε το δικαιωμα να δημιουργεις εντυπωσεις οτι ταχα κατι ξερεις;
αν νομιζεις οτι βοηθας καποιον με αυτες τις μαλακιες που ανεβαζεις εισαι γελασμενος. για προβοκατορα του κουκουλη σε κοβω τελικα.
εχει παραγινει το κακο με τα μπλογκς.
ειμαστε που ειμαστε μαλακες και δεν μπορουμε να διακρινουμε το ασπρο απο το μαυρο, έρχεσαι και συ που δηθεν ξερεις κατι και για να σκοτωσεις την πληξη σου , πετας μια μαλακια και μετα γελας.
παιδια σας διαβεβαιωνω οτι αυτος ο μαλακας δεν ξερει τιποτα. ριχνει αδεια για να βγαλει γεματα. αγνοηστε τελειως αυτην την δηθεν πληροφορια που δινει. θελει να τα κανει μπαχαλο ολα για να αισθανεται σαν στο σπιτι του

Ανώνυμος είπε...

στο θεμα μας...η δευτερη κυριακη ειναι αναμεσα στο δημαρχο και το σακη....αυτο ειναι το μονο σιγουρο...απο κει και περα πειτε μου τι θα ψηφισουν οι ψηφοφοροι του γιατρου που ειναι οι περισσσοτεροι ΝΔ και μεγαλης ηλικιας και τι θα ψηφισει ο καθενας μας βλεποντας τα εν δυναμει δημοτικα συμβουλια που θα εχουν δημιουργηθει....οπως και να το κανουμε το ψηφοδελτιο του δημαρχου μπορει να λειτουργησει και να αποδοσει καλυτερα,ενω το αλλο θα ειναι ενα συνοθυλευμα και ετοιμο για διασπαση...μια ευκαιριακη συμμαχια με μονο σκοπο την αναληψη της εξουσιας...δεν κολανε αυτοι μαζι και θα το δειτε μετα τις εκλογες...

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ 7.06.

Ανώνυμος είπε...

και εγώ συμφωνώ με 7,06. ότι και να λέμε για να περνάει η ώρα, αυτό που θέλει η Αίγινα είναι μια ικανή ομάδα γιατί η επόμενη μέρα των εκλογών είναι πολύ δύσκολη. Τώρα τι να συγκρίνεις μεταξύ των τριών ψηφοδελτίων. Του κουκούλη είναι μακράν καλύτερο σε όλα τα επίπεδα. Και δεν εννοώ μόρφωση μόνο. καμιά φορά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Μιλάω για δυνατότητες, για εργασιομανία, για εντιμότητα, για μεθοδικότητα, για σκέψη και λογική.

Ανώνυμος είπε...

Απ'οτι βλέπω φίλοι άλλοι κάνετε νυχτέρια, άλλοι ξυπνάτε πρωί πρωί και πιάνετε βάρδια στα blog.
Τα πράγματα είναι πιό απλά.
Αν οι μεν έχουν γκάλοπ ας το κοινοποιήσουν για να δούμε επιτέλους που είναι η αλήθεια, όσο για τους δε (της πρωινής βάρδιας εννοώ καλέ) μπορεί να τα πάτε καλά στην τεχνολογία αλλά στους πολίτες δεν έχετε απήχηση.

Ανώνυμος είπε...

8.59
Καλά τα λες και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλά ξέχασες ένα παράγοντα. Την κοινωνική ευαισθησία και την κοινωνική προσέγγιση των προβλημάτων.
Μόνο ένας μπορεί να έχει και επιστημονική ματιά στα καθημερινά προβλήματα αλλά και να τα προσεγγίζει και με κοινωνική ευαισθησία. Ο ΓΙΑΤΡΟΣ. Γι'αυτό το λόγο οι πολίτες της Αίγινας θα τον ψηφίσουν για Δήμαρχο στις 7/11

Ανώνυμος είπε...

πες τα ντοκτωρ ευαγγελε ....σπετσιωτη στο τελος μπορει να το πιστεψετε και εσεις!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα blogers!!!
Τί είναι αυτά που γράφετε για γκάλοπ του Κουκούλη (που τον βγάζει πρώτο)και πανηγύρια στο εκλογικό του?
Καλά για ηλίθιους μας περνάνε?
Ο Κουκούλης είναι τρίτος, τώρα ο Ν3 αν έπιασε δουλειά και γράφει για άλλη μια φορά τις ίδιες μ......ς , κακό δεν το λές ....το μεροκαματάκι του πάει να σώσει.
Τα πράγματα είναι απλά και η 7η Νοεμβρίου επικίνδυνα κοντά.

Ανώνυμος είπε...

Τί να πιστέψουνε 9.26 τον αποσυολίδη? Έλεος.... ας μιλήσουμε για κάτι πιο σοβαρό.

Ανώνυμος είπε...

Aιακέ έφυγε ο Κωστάκης και σε άφησε στο πόδι του.Παραπληροφόρηση και άγιος ο Θεός.Μετά το γιατρό, άρχισες τις γνωστές σου ψευτιές με το Σάκη.¨Αντε να τελειώσουν οι εκλογές να λουφάξεις.

Ανώνυμος είπε...

Η "φωτογραφία" της αναρτησης έχει δημοσιευτεί παλιά στην ΑΛΛΗ ΟΨΗ, της οποίας πληρες αρχείο φαινεται οτι διατηρεί ο Αιακος.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι, άμα υπάρχει κάτι επίσημο θα ανακοινωθεί από την επίσημη ιστοσελίδα μας www.aeginaoloimazi.gr ή από κάποιο επίσημο μέσο (εφημερίδα ή άλλο έγκριτο site). Δεν μπαίνουμε σε μια λογική παραπληροφόρησης, εικασιών ή φημών, όσο και να μας συμφέρει. Εμείς άμα έχουμε κάτι ολοκληρωμένο δεν έχουμε φόβο να το ανακοινώσουμε. Προς το παρόν μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας και να αναδιαμορφώσετε μαζί μας το τελικό πρόγραμμα του συνδυασμού μας. Για εμάς αυτό είναι το σημαντικότερο, η άποψη και η συμμέτοχη σας στο σχεδιασμό της Αίγινας του αύριο. Εσείς έχετε τη δύναμη...Ευχαριστούμε για το χρόνο σας. Sakis blog team

Ανώνυμος είπε...

Το κακό δεν είναι ότι ο Αιακός διατηρεί αρχείο από την άλλη όψη, το κακό είναι η δημοσίευση της φωτογραφίας από την άλλη όψη.
Είναι αναμφισβήτα πολύ άσχημη δημοσίευση, όπως και πολλές άλλες.
Μια εφημερίδα που σε πολλά σημεία έθιξε υπολείψεις και αξιοπρέπειες.
Δεν είναι ωραία πράγματα αυτά.
Να δούμε θα την ξαναβγάλουν?

Ανώνυμος είπε...

Εχω πληροφορίες σίγουρες.Ο Κωστάκης δεν έφυγε αλλά έχει κλειστεί μέσα με τον εξ Αθηνών επικοινωνιολόγο και προσπαθούν να απαντήσουν στον Σκλάβαινα γιατί καλά τον προκάλεσαν με το δελτίο τύπου αλλά τώρα ψάχνουν τα αμάζευτα.΄Ηρθε και το γκάλοπ και έδεσε το γλυκό γιατί ο τρίτος είναι τρίτος.....δηλαδή ΤΙΠΟΤΑ!

Ανώνυμος είπε...

re 10.31 ti apanthsh na broyn na janapanthsei me tipota royketes o givrgos kai na ginoyme bagdath malakes toys nomizeis?gargara thn ekanan thn apanthsh.

Ανώνυμος είπε...

Ο Γιώργος ξέρει μέχρι που να φτάσει.
Ο κορίνθιος έχει κλειστεί με τον επικοινωνιολόγο του γιατρού?
Τα ξαναβρήκανε δηλαδή?

Ανώνυμος είπε...

Πάντως τον Sakis τον έχει αναλάβει τώρα ο Aiakos. Και οι ψαγμένοι ... ακόμα ψάχνονται.

Ανώνυμος είπε...

oi s-koukouli-koi exoun afiniasei to fasma tis ittas sas exei dimiourgisei paniko.

Ανώνυμος είπε...

O πανικός 10.47 είναι κακός σύμβουλος και τον ζει πολύ έντονα ο γιατρός.
Τώρα Σακκιώτη , Κουκούλη αφήστε τους, τουλάχιστον είναι στη δεύτερη Κυριακή.
Κοιτάξτε να ξεπεράσετε την κρίσαρα που σας διακατέχει κι αφήστε τους άλλους να πορευθούν όπως ανέκαθεν κάνουν.
Η τύχη θα καταλάβατε ότι είναι ότι πιο προσωρινό έχει γεννήσει η φύση.
Έτσι είναι, παλάτια στην άμμο δεν χτίζονται....
Ψυχραιμία

Ανώνυμος είπε...

Epoxike kakomoiri o SAK 8a sarosi kai esu 8a klais, oso giatro klaiei idi

Ανώνυμος είπε...

kaimene giatre. Me to klama den vgainei apotelesma, as kanei kati pio drastiko

Ανώνυμος είπε...

Tτο επιστημονικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει το νησί σας είναι πραγματικά κορυφαίο. Αν είχα, που δεν έχω, τη δυνατότητα να αντιπαραβάλω πρόσωπα και πράγματα, των δύο τελευταίων εκλογικών αναμετρήσεων ενδεχομένως να μπορούσα με πειραματική ακρίβεια να αναφερθώ στα ψυχογραφήματα του καθενός υποψηφίου.
Θα επιχειρήσω μια πρώτη προσέγγιση των δύο πιο αναγνώσιμων από την εν γένει συμπεριφορά τους, τους Κυρίους Κουκούλη και Σακιώτη.
Ο Κύριος Γρηγορόπουλος είναι ακόμη υπό εξέταση μια και πολυσχιδής προσωπικότητα του χρήζει περεταίρω έρευνας.
Αφού είδα με ενδιαφέρον την αποδοχή που έτυχαν οι πρώτες αναρτήσεις μου σκέφτηκα να συνεχίσω την επικοινωνία με τους αναγνώστες-αναρτητές- χρήστες του μπλογκ σας.
(σε λίγη ώρα θα αναρτηθεί το πρώτο από τα έτοιμα ψυχογραφήματα)
Dr Πέτρος Κροκίδας

Ευάγγελος Αποστολίδης είπε...

ΦΤΗΝΟΙ, ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ. ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΕΡΠΕΙΣ, ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΨΗΦΟ. ΑΥΤΟΥΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ, ΕΝΩ ΚΑΤ΄ΟΥΣΙΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΔΡΟΙ ΚΑΙ ΚΕΝΟΙ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ.

Υ.Γ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ "ΦΙΛΟΥΣ" ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΣΑΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΕΠΩΝΥΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

Dr vageli μια κεφαλαια μια μικρά μας μπερδεύεις καλό το κόλπο με την ταυτόχρονη δημοσίευση των δύο σχολίων σου αλλά δεν πιάνει ...πήγαμε και εμείς σχολείο!

Ανώνυμος είπε...

Dr Petro Krokida katse sta avga sou gia na min ta fas sto kefali ki esu
8es na kaneis kai psixografimata.

Ανώνυμος είπε...

ο Ευαγγελος - Dr Πέτρος Κροκίδας θα φάει το μαύρισμα της ζωής του.
Μόνο τότε θα συνέλθει, αυτός νομίζει ότι μιλάει στο ηλίθιο μυαλό του.
Έτσι νομίζουν και πολλοί άλλοι, απλά αυτός βάζει και το όνομα του.

Ευάγγελος Αποστολίδης είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ, AN EXEI ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ ΕΥΘΈΩΣ.ΟΙ ΦΤΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΝΤΕΣ. ΕΓΩ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΕΠΩΝΥΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

ase re apostolidi....

allo fadasma tis aiginas eisai esu, ena komatoskylo pou psaxneis koinoniki anagnwrisi.

portokali.

Ανώνυμος είπε...

Eυάγγελε ειλικρινά δεν με νοιάζει το γεγονός ότι γράφεις επώνυμα, το μόνο που με ενδιαφέρει είναι ότι γράφεις βλακείες.
Επίθεση σου γίνεται γιατί δεν ξέρεις άμυνα. Κάνε κανά μαθηματάκι και τα ξαναλέμε

Ανώνυμος είπε...

Ποια κοινωνική αναγνώριση ψάχνει?
Το ξεφτύλισμα έψαχνε και το βρήκε

Ανώνυμος είπε...

ρεεεεεεεεεεεεεεεεε στο Σκλάβαινα θα απαντησει ο γιατρός ή όχι.Αντε να αποκτήσει και ενδιαφέρον ο αγώνας γιατί ξενερώσαμε με τον dr .

Ανώνυμος είπε...

Κουκούλης πρώτος, όλα τ άλλα είναι μπούρδες και φαντασία όλων των λαμογιών της Αίγινας

Ανώνυμος είπε...

o Κουκούλης είναι τρίτος και καταιδρωμένος.
Πρώτος ο γιατρός

Ανώνυμος είπε...

το αλλο με τον τοτο 12-16 το ξερεις?

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΟΤΑΝ ΕΣΕΙΣ ΞΗΜΕΡΩΒΡΑΔΙΑΖΕΣΤΕ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ?ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ?ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΙΨΕΤΕ.ΖΟΥΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΑΙΔΙΑ .ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ ΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΑΣ.
"ΟΛΙΑ"
Η ΑΙΓΙΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ!

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΙΓΙΝΑ ΕΧΕΙ ANTIΔΗΜΑΡΧΟ!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

SOSTOS!!!!!MONO ANTIDIMARXO EXEI I AIGINA... ALLA SE LIGO THA EXEI KAI DIMARXO

Ανώνυμος είπε...

γιατρε μονο εσυ

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΗ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ Ο ΠΤΕΡΟΥΔΗΣ'
ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ Ο ΓΚΟΤΣΗΣ
ΣΤΟΝ ΣΑΚΚΙΩΤΗ ΠΟΙΟΣ?

Ανώνυμος είπε...

O Σακκιώτης έχει τον πιο ενωτικό συνδιασμό.
Κουμάντο δεν κάνει κανένας.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ αποφασίζουν και χαράζουν μια νέα πορεία για τον νησί μας

Ανώνυμος είπε...

αυτο το ολοι μαζι μας φοβιζει.αν εκανε καποιος κουμαντο......χαβρα των ιουδαιων φοβαμαι οτι θα ειναι!

Ανώνυμος είπε...

Το συμπερασμα της Ημερας: Μαζευτηκαν εχθες το βραδυ οι Κουκουλικοι για ενημερωση και τους εψησαν οτι ειναι πρωτοι. Μπηκαν το βραδυ και το πρωι και μας εχουν ζαλισει με ενα πλασματικο αερα αισιοδοξιας. Δεν αναρωτηθηκε βεβαια κανεις μολις ψηνοντουσαν μεταξυ τους να ρωτησει το Πτερουδη γιατι δεν βγαζει το γκαλοπ στο pοwerpoint να το δουν οι συνεργατες του? Δεν αναρωτηθηκε κανεις γιατι η Νεα Εποχη δεν το εβγαλε? Εγω αμα ημουν πρωτος θα ειχα βγαλει το γκαλοπ σε φωτοτυπιες και θα το μοιραζα! Η ουσια δεν ειναι στα γκαλοπ αλλα τι λεει το γκαλοπ του δρομου, του πεζοδρομιου. Σας ευχομαι καλο αγωνα και καλη επιτυχια, αλλα μην ψηνετε και εμας!!!

Ανώνυμος είπε...

Ως συνήθως, μετά τα πρώτα σχόλια το θέμα εξαντλείται και πλακώνουν οι συνήθεις για να βριστούν ή να φωνάξουν ζήτω ο δικός μου. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, καταζητείται ο π... που τους έμαθε πληκτρολόγιο.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΟΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΕΙΔΙΟΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΔΙΑΡΡΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΟΝΤΩΣ Ο ΣΑΚΚΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΝΤΩΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΙΝΘΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΛΕΕΙ 18% ΓΚΟΤΣΗΣ ΚΑΙ 10% Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ 50,1% ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ? ΕΚΤΟΣ ΑΝ Ο ΚΑΠΟΘΑΝΑΣΗΣ ΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΣΟΥΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΧΑΠΙΑ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΣΩΘΟΥΜΕ.ΑΝΤΕ ΡΕ ΚΑΠΟΘΑΝΑΣΗ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ.

ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Εσύ 2:53 θα το έκανες αυτό, άρα εσύ καθορίζεις το πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ο καθένας. Αν ο τρόπος του είναι διαφορετικός, τότε είναι ή λάθος ή ύποπτος ή ψεύτης. Ο άλλος λέει ότι τους βγήκε κακό το γκάλοπ και το μαγείρεψαν. Επειδή είναι επίκαιρο λόγω ντόκτορ, αυτό στην ψυχολογία λέγεται προβολή (μπορεί και να μη το θυμάμαι καλά), δηλαδή προβάλλεις στους άλλους αυτά που πιστεύεις εσύ. Π.χ. εσύ θα το μαγείρευες, άρα ο άλλος το μαγείρεψε. Εσύ θα έβγαινες στα καφενεία φωνάζοντας, ο άλλος δεν το κάνει, άρα το γκάλοπ άλλα έλεγε. Ντόκτορ παρακαλώ να έχω το πολύτιμο σχόλιό σου.

Ανώνυμος είπε...

Με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι βλαδίμηρε. Ο Κουκούλης έχει περάσει μπροστά και πέφτουν στοιχήματα για τη διαφορά.
κάτσε να ανακοινωθεί και το ψηφοδέλτιο που θα είναι μακράν καλύτερο από την προηγούμενη τετραετία.
Υ.Γ. Το γκάλοπ πρέπει να έγινε καθημερινές, οπότε έλειπαν και οι ετεροδημότες (τρέμε Σάκη)

Ανώνυμος είπε...

Στοιχηματάκι;
35% Κουκούλης
31% Σακκιώτης
28% Γρηγορόπουλος

Ανώνυμος είπε...

μονο ενας γιατρος μας σωζει εδω που βρισκομαστε και αυτος ειναι ο γρηγοροπουλος. ευχομαι καλο αγωνα σε ολους τους υποψηφιους με λιγοτερη λασπη και κακια απο ολους.

Ανώνυμος είπε...

αυτοι οι Κουκουλικοι εχουν παθει κατι απο εχθες, χωρις λογο? Λες και ηπιαν το μαγικο ζωμο και πανε να αλλωσουν την Ρομεους! Σκεφτομαι με τι μουτρα θα μπεινουν στα σπιτια...θα ακουσουν!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο καιρος γαρ εγγυς! Η βασιλεια του του κουκουλη και της αυλης τελειωνει!

Ερχεται ο πολεμαρχος του Γιατρου!
Η μαχη οπως λενε οι γραφες θα γινει στις στην τακλα-αιγιναν στις 7-10-2010.

Που το ηξεραν οι αρχαιοι οτι ενας Γιατρος θα κυβερνησει καποτε στην Αιγινα;

Στο 22973-20000 τηλεφωνειστε τωρα για να κλεισετε θεσεις για την μεγαλη μαχη!!!!

Λιγες εμειναν..

Κωνσταντινος Β!

Ανώνυμος είπε...

καλα αυτος ο Ν3 ειναι βλαμενος! Μολις διαβασα το αρθρο του στη Νεα Εποχη. Τελικα τι θελει να μας πει? Οτι μονο αυτοι βγαζουν αξιοπιστο γκαλοπ. Και αν ναι γιατι δεν το βγαζουν αφου και 2 εχουν κανει μεχρι στιγμης και λενε οτι ειναι πρωτοι. Κυριοι το παραμυθακι πρεπει να τελειωσει. Εχετε βγαλτετο και μην ψηνεστε μονοι σας. Καταλαβαινω οτι παιζετε τα τελευταια σας χαρτια. Δεν εχετε καταλαβει οτι ο Αιγινιτικος λαος εχει πληγωθει βαθια απο εσας. Δεν με ενδιαφερει ποιος αλλος θα βγει. Εσεις να μην βγειτε και μακαρι να μην περασετε ουτε καν στο 2ο γυρο για να φατε μεγαλο χαστουκι.

Ανώνυμος είπε...

Αντί να προβληματιστείτε για ζητήματα όπως για το ότι στην Αίγινα οι ηλικίες 18-35 γράφουν στ'αρχίδια τους (και στα παλιά τους παπούτσια οι κοπέλες) και τις εκλογές και τους υποψήφιους και τα παντός είδους σκυλιά τους, συνεχίζετε να φωνάζετε ο καθένας ποιος είναι ο καλύτερος, και έχει τους ομορφότερους υποψηφίους και λοιπές παπαριές. δεν έχω διαβάσει κανένα σχόλιο σχετικά με πρόγραμμα, δράσεις κλπ.
καλά, ούτε σοβαρό πρόγραμμα από υποψήφιο έχω διαβάσει βέβαια...

αλλά θα μου πεις, και η Αίγινα στην Ελλάδα είναι, γιατί να αποτελέσει εξαίρεση...

Ανώνυμος είπε...

μπες στο www.aeginaoloimazi.gr . Αναλυτικα το προγραμμα του συνδιασμου. Μπες και κανε τα σχολια σου για να βγει το τελικο.

Ανώνυμος είπε...

επισης, ειναι 40 σελιδες, δεν ειναι ενα τριπτυχο με τικ...

Ανώνυμος είπε...

παιζει γκαλοπ τωρα κουφαλες. Μολις σας μαυρισα ολους. χαχαχαχαχα.

Ανώνυμος είπε...

ναι της κάπα.ΠΟιός το παρήγγειλε;

Ανώνυμος είπε...

Για τον πολέμαρχο. Γιατρός = 11, Γρηγορόπουλος = 8. Παναγιώτης = 8 και 8% που θα πάρει στις εκλογές. Όλο μαζί κάνει 11888
Τυχαίο;
Δεν νομίζω

Ανώνυμος είπε...

Ρε πάρτε το χαμπάρι. Ο κουκούλης δεν χάνει με τίποτα

Ανώνυμος είπε...

γι'αυτο και κανουμε πλακα. Αφου εχουν τελειωσει οι εκλογες και ειναι σιγουρος ξανα Δημαρχος ο Κουκουλης λεμε να το απολαυσουμε τουλαχιστον. Τουλαχιστον να παμε να ψηφισουμε ή δεν χρειαζεται?

Ανώνυμος είπε...

Χρειάζεται να ψηφίσεις, για να κλείσει η ψαλίδα των 10 μονάδων που έχει ο αρχηγός σας από τον πρώτο.
Κάντε κανά γκάλοπ να δείτε που βρίσκεστε ή μάλλον για να μην κοροιδευόμαστε δείξτε το τελευταίο σας γκάλοπ σε όλους τους συνεργάτες σας να φύγουν ένας - ένας για να μην ξεφτυλιστούν.

Ανώνυμος είπε...

Βλαδίμηρε 3.08
Αυτό που γράφεις είναι αισχρό.
Θα σου έλεγα να αφήσεις έξω από το πολιτικό παιχνίδι τον προσωπικό πόνο του καθένα.
Όλοι έχουμε ή θα κάνουμε παιδιά και ένα πράγμα μόνο να παρακαλάμε τον Θεό.
Να μη μας τύχει.

Ανώνυμος είπε...

Βρε συ 4.41
Μας κοροιδεύετε?
Δηλαδή όποιος θέλει μπαίνει στη σελίδα σας και σας ζητάει ότι θέλει?
Δηλαδή αν σας ζητήσει κάποιος π....... θα τις φέρετε?
Ήμαρτον ρε παιδιά.

Ανώνυμος είπε...

5.45 egw thelw p....... pou mporw na to zhthsw

Ανώνυμος είπε...

5.42 συμφωνώ μαζί σου αλλά όσον αφορά ότι παρακαλάμε το Θεό να μην μας τύχει διαφωνώ, διότι θα συμφωνούσα αν υπήρχε μια αναπηρία ή εκ γεννετής ή λόγω ατυχήματος ένα πρόβλημα.
Όχι έτσι όμως. Αυτοί οι άνθρωποι για μένα το κάνουνε εκ επιλογής

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 5.59 είναι μεγάλη συζήτηση αυτή και πάνω απ' όλα σοβαρή.
Και τα blog δεν προσφέρονται για τέτοιες.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απολύτως 6.18 και εμμένω στην άποψη μου. Να λυπόμαστε τα παιδάκια που γεννιούνται με προβλήματα και έχουν μια ολόκληρη ζωή να συμβιβαστούν και να τα παλέψουν.

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ Β! ξέχασες τα πτερουβημ που είναι ετοιμα να μπουν απο τις πυλες που στηθηκαν για αυτό τον σκοπό στο λιμανι. Πρεπει οπωσδήποτε ο Πολεμαρχος να παει να κλεισει τις πυλές γιατί απο εκει εισβαλουν καθε παρασκευοσαββατοκυριακο στο νησι τα πτερουβημ καποια απο αυτα δε εχουν εγκατασταθει μονιμα και χαρασουν στρατηγικες κινδυνεύει ο πολέμαρχος του γιατρου να κατακτήσει την τακλα-αιγιναν .
τα πτερουβημ με τον μεγα άρχοντα πουροβιμ εκαναν συμφωνια με τον βαθαρχη δημήτριο τον πουλοκτονο για να κατκήσουν τα την βόρεια πλευρά του νησιού ώστε να είναι ευκολη η πρόσβαση του νησιού απο τα πτερουβημ με αρχηγό τον μεγα παρασκευα αρωγός στην προσπαθεια αυτή για την κατακτηση του νησιου ο ασανα, ο πολεμαρχος του γιατρού εχει θεσει γερές βασεις με τον αντωνιο τον μοναρχη και δεν χανει με τιποτα το καστρο τνοτιοδυτικά του νησιού ειναι και ο υποστρατηγός ταμάφιος εκει πολυ δυνατός, στο καστρο της χαλασμενης ο μαρινος αντυπας ο ηλεκτροκατακτητής κοντράρεται με τον άγγελου λυτρωτη η μαχη θα αφήσει στην χαλασμένη θα αφησει πολλα θύματα τελος στα ανατολικά του νησιού το σημείο το εχει καθαρίσει ο πολέμαρχος του γιατρού
καλό μας βράδυ και σηκωθειτε απο ντιβανια καρεκλες και πάρτε κανένα βιβλιο για να μορφωθείτε, εχουμε και εξοδα

Ανώνυμος είπε...

Katse mhn les tetoia tou paidiou...
ton tarazeis..
kai 8a xasei ton irmo twn skepsewn..
exei na etoimasei kai tis erwthseis KAI TIS APANTHSEIS..tou kyriou Koukouli gia to DEBATE..

gia na mhn xehniomaste dld..TOSYN kai pasis ellados..

(GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλο Δημοσθενη!

Κωνσταντινος Β!

Ανώνυμος είπε...

gia na mhn xehniomaste dld..TOSYN kai pasis ellados..

Κωνσταντινος Β!

(GR/EN)

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Κωνσταντινος Β! χιουμορ κανουμε δεν προσβαλουμε κανενα αν καποιος παραγοντας του τοπου παρεξηγηθηκε να αποκτησει χιουμορ πριν αποφασισει να μας διοικησει ή να μας ξαναδιοικησει
τωρα δειτε την εκπομπη μου στο ΕΧΤΡΑ3 εχω προσφορες μονο για σημερα 9 βιβλια στα 39 ευρω

Ανώνυμος είπε...

www.aegina2010.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

αυτος που γραφει με λατινικους χαρακτηρες και αποκαλειται gr\en ποιος ειναι ρε παιδια;

Ανώνυμος είπε...

O GR/EN δεν εχουμε βρει ακριβη ταυτοτητα.Το θεμα ειναι οτι ξερει καποια πραγματα και μαλλον ειναι υποψηφιος.Ο οικονομου δεν ειναι σιγουρα,το τεσταραμε δηλαδη!Παντως συμφωνα με τα λεγομενα του,την μια ειναι με τον ενα ,την αλλη με τον αλλο.Ουτε αυτος ξερει,αλλα τι μας νοιαζει ποιος ειναι?
Παντως εχει γελιο!!

Ανώνυμος είπε...

ειδα στην πρωτη αναρτηση και το μεταφερω εδω

Γκάλοπ του 2006 με ενδιαφεροντα στοιχεία στο www.aegina.net

για ριξτε μια ματια - εγω κουφαθηκα..

Ανώνυμος είπε...

mono enas 3erei ton GR/EN

Ανώνυμος είπε...

o gr/en einai blammenos