Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ BLOG.....


Ανώνυμος Ο ΔΡΟΣΟΣ ΚΩΣΤΑΣ είπε...

Συνηθίζω να μην απαντώ σε ανώνυμα σχόλια.Η Δημοκρατία έχει κανόνες και δυστυχώς δεν τηρούνται.Κατ΄αρχάς δεν μου έδειξε κανείς και καμμία πόρτα εξόδου και άρα είναι χωρίς λόγο τα σχόλια σας που τόσο φαρμάκι περιέχουν.Οι γνωρίζοντες την πορεία μου στην Αστυνομία και την τοπική αυτοδιοίκηση γνωρίζουν καλά ότι δεν μπορούν να με χαρακτηρίσουν "λαμόγιο".Κάθε άλλο,αλλά αυτό είναι βέβαια εύκολο όταν κρύβονται πίσω απο την ανωνυμία τους.΄Στην Αίγινα γνωρίζουν όλοι καλά ότι δεν είχα καμμία συμμετοχή στα της Αστυνομίας και άν κάποιος το παραμικρό στοιχείο να τό πεί επώνυμα και όχι ανώνυμα.Με τον Κύριο Γρηγορόπουλο συμφώνησα και μόνο με αυτόν να συνεργαστώ και μάλιστα μόνο σε τοπικό επίπεδο (Δημοτικό διαμέρισμα Βαθέως).Με αυτόν διαφώνησα σε θέματα αρχών και διαχώρησα την θέση μου.Ο Γ.Σκλάβαινας δεν είχε καμμία σχέση ούτε με την πιθανολογούμενη είσοδο ούτε με την ΔΙΚΗ μου απόφαση να μην συμμετάσχω στο συνδιασμό.Το αυτό ισχύει και για τον Τηλ.Δρακουλάκη.΄Αλλωστε Όπως και άλλοι υποψήφιοι μου είχαν ζητήσει να συμμετάσχω στις εκλογές έτσι και εκείνος.Πριν την ανακοίνωση όμως των ονομάτων ΠΡΟΤΊΜΗΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΉ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΈΧΩ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ που δεν εκφράζουν την δική μου άποψη περί των κοινών.35 χρόνια υπηρέτησα το κοινωνικό σύνολο και ποτέ δεν θεώρησα τον ευατό μου πάνω απο οποιονδηποτε.' Ε μαθα να γνωρίζω τους κανόνες της ιεραρχίας και να λειτουργώ ως ομάδα.Δυστυχώς όμως η ρομαντική άποψη να ΄προσφέρω ανιδιοτελώς και το εννοώ αφού υπάρχει επίσημη δήλωσή μου ότι παραιτούμαι σε περίπτωση εκλογής οποιασδήποτε δικαιουμένης αμοιβής αποδεικνύει την θέση μου.Η συμμετοχή μου σε τοπικό επίπεδο με σκοπό να βοηθήσουμε το δημοτικό διαμέρισμα αποδεικνύεται και απο τις επαφές μου και συνομιλίες μου με τους υποψηφίους των άλλων συνδιασμών σε τοπικό πάντα επίπεδο Οι ενωτικές μου διαθέσεις αποδεικνύονται και απο τις ελάχιστες παρεμβάσες στα blogs ως ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ που ζήταγα απεγνωσμένα να σταματήσουν οι προσωπικές επιθέσεις και οι ύβρεις γιατί την επόμενη ημέρα θα πίναμε όλοι μαζί καφέ στην παραλία.Δυστυχώς ακόμη και τα σημερινά κακεντρεχή σχόλια αποδεικνύουν ότι οι προσπάθειες πήγαν χαμένες.Δηλώνω λοιπόν για τελευταία ίσως φορά ότι τόσο η απόφαση της πιθανής συμμετοχής όσο και της μη συμμετοχής μου στο ψηφοδέλτιο του κυρίου Γρηγορόπουλου ήταν αποκλειστικά δική μου και σε καμμία σ΄χέση αν θα συμμετάσχει οι κύριοι Σκλάβαινας,Δρακουλάκης ή οποισδήποτε άλλος.Εύχομαι σε όλους τους υποψηφίους όλων των συνδιασμών καλή επιτυχία και ο αγώνας τους να έχει σαν στόχο μια καλύτερη Αίγινα και να τηρήσουν τους κανόνες της καλής συμπεριφοράς και της ευγενούς άμιλλας.Προσωπικά θα βοηθήσω όποια δημοτική αρχή επιλέξει ο Αιγινήτικος λαός όπου και αν με χρειασθεί.Ελπίζω η επώνυμη τοποθέτησή μου να βρεί μιμητές.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά άλλος και ο Δρόσος από εκεί. Από εκεί που ο γιατρός ήταν Θεός, τώρα τα σπάσανε και δεν θέλει καμία συναλλαγή μαζί του.

Για να δούμε που θα πάει κι αυτός, αν και πληροφορίες λένε ότι το ραντεβουδάκι με ίδρυμα Πτερού δεν πήγε καλά.

Ανώνυμος είπε...

Παει και ο Δροσος! Μετα θελετε και πολιτικη.. ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤ

Ανώνυμος είπε...

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΑΚΗ. ΣΕΜΝΟΣ, ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Εχεις δίκιο ανώνυμε 6.41είναι όπως η μαμά του, η ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ. ότι πεί η ΚΟΒΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΚΟΒΑ ΠΑΡΑ Ο ΝΕΡΟΥΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

THA HMASTE FILOI KAI META TIS EKLOGES GIATI EXOYMAI FILIA 30 XRONIA. OI EKLOGES DIMIOYRGOYN ENTIPOSIS KAI OXI EXTHRES FILE KOSTA.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟς ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΡΟΥΛΑΣ?

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΚΛΑΒΑΙΝΑ........ΛΕΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ.ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΥΤΑ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΕΙΣΑΙ?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ.Ο ΔΡΟΣΟΣ ΒΓΗΚΕ ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΦΕΥΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΑΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΜΑΛΛΟΝ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΧΕΡΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΑΡΑ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

re paidia poios eineai o DROSOS?
einai apo thn aegina? mas vreike den ton vreikame.............oute ton kalesame!!!!!!!!!!!!!!OUST

alone772 είπε...

sto kalo kai na mas grafis

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΣΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΙΓΙΝΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΔΡΟΣΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΡΑΞΙΜΟ ΑΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣΙΜΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΒΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΤΕΡΟΥΔΗ, Ο ΔΡΟΣΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΙ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΟΥ ΠΤΕΡΟΥΔΕΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ