Για όσους εξακολουθούν να επιμένουν στην αλήθεια
Το blog και ο διαχειριστής του σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο των σχολίων.

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ.Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ....


Μετά από πολλές πιέσεις δέχτηκε να μιλήσει Ο άνθρωπος μας ανήκει στο στενό περιβάλλον του γιατρού και ξέρει πρόσωπα και πράγματα Μιλήσαμε για τα γκάλοπ, την ιστορία της υποψηφιότητας του γιατρού, την Ιπποκράτους, τις εκλογές του ΠΑΣΟΚ, τις θέσεις των βουλευτών της ΝΔ, και του ΠΑΣΟΚ, τις μυστικές συναντήσεις με τους σημερινούς υποψήφιους δημάρχους, τα επιχειρηματικά συμφέροντα , τις εξαγορές εφημερίδων και άλλα τα οποία αν δουν το φως της δημοσιότητας θα άλλαζε εν μια νυκτί το πολιτικό σκηνικό της Αίγινας Αποφασίσαμε να περιορίσουμε τις σε λίγες ερωτήσεις που έχουν σχέση με την χθεσινή συγκέντρωση του γιατρού
ΑΙΑΚΟΣ. Η διάσπαση στον συνδυασμό του γιατρού είναι αληθινή η πρόκειται για τρικ?
ανθρωπος. Δυστυχώς δεν πρόκειται για τρικ Υπήρξε μια διαφωνία η οποία μπορούσε να λυθεί χωρίς να υπάρξει κανένα πρόβλημα Ξαφνικά ο γιατρός έγινε έξαλλος, πέταξε το τηλέφωνο του στον τοίχο και το έσπασε, φώναζε οτι δεν δέχεται εκβιασμός από κανένα, και προτίμησε να κρατήσει τον υπάλληλο του από τον άνθρωπο που ουσιαστικά τον έκανε υποψήφιο και τον έφτασε εδώ που είναι σήμερα
ΑΙΑΚΟΣ Ναι άλλα ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που ο γιατρός έδειξε την πόρτα εξόδου στον Σκλαβαινα αφού όπως μου λες αυτός τον κατέβασε ?
Ανθρωπος. Εδώ και 7 μήνες διάφοροι πλησίαζαν τον γιατρό και του έλεγαν πως πρέπει να απομακρύνει τον Σκλαβαινα γιατί του κάνει κακό στην εικόνα του. Αυτά τα έλεγαν οι άνθρωποι του Γκο
Έντονατση οι όποιοι ήθελαν τον γιατρό για βιτρίνα για να ξαναπάρει ο Γκοτσης τον δήμο Βλέπεις ο Γκοτσης έχει χάσει όλες τις εκλογές μετά το 1998 και τότε κέρδισε τον Γαλαρη με διαφορά μόλις 27 ψήφων Αυτοί παρουσίαζαν τον Σκλαβαινα ως μπαμπούλα και ανθρωποδιωκτη. Τώρα αν υπάρχει κάποιος που τον έχει βλάψει ο Γιωργος ας βγει επώνυμα στο blog να το πει. Έβλεπε ο γιατρός τον κόσμο που τον αγκάλιαζε και πίστεψε οτι και κούκλες να έβαζε για συμβούλους ο κόσμος θα τον ψήφιζε δήμαρχο Αυτό πίστεψε και ο Γκοτσης και έτσι φτάσαμε στο σήμερα
ΑΙΑΚΟΣ. ποσο κοσμο περιμενε ο γιατρος. Ειδαμε το video wall, τα τυροπιτακια που περισεψαν, και καταλαβαμε οτι περιμεναν πολυ κοσμο.
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ειχαν στειλει 5000 προσκλησεις, ειχαν παρει αλλα τοσα τηλεφωνα, η ντουντουκα γυριζε τρεις μερες αλλα η κινητοποιηση ηταν κατα πολυ μικροτερη απο αυτη του ΚΛΩΝΟΥ.
ΑΙΑΚΟΣ Τι πιστευεται πως φταιει, εσεις λεγατε πως ο γιατρος εχει κανει 7500 εγχειρησεις, που ηταν ολος αυτος ο κοσμος, που ηταν οι συγγενεις και φιλοι των υποψηφιων, γιατι δεν ηρθαν?
ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Την συγκεντρωση στον ΚΛΩΝΟ την ειχε οργανωσει ο Σκλαβαινας. Αυτος ξερει απο κινητοποιησεις και εκλογες. Τωρα ανελαβε ο Γκοτσης και ειδατε το αποτελεσμα. Πηραν θαρος οι Κουκουλικοι που ξαφνικα νομισαν πως μπαινουν στον δευτερο γυρο απο εκει που ηταν τελειωμενοι. Μονον αυτους εξυπηρετει η πολιτικη του Γκοτση και ο γιατρος δεν το καταλαβαινει. Αν συνεχισει ετσι θα καταντησει το δεκανικι του Κουκουλη την δευτερη Κυριακη.
ΑΙΑΚΟΣ εννοεις οτι θα εχουμε επαναληψη του 2006?
ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Αν ο γιατρος κατεβει στις εκλογες με το ψηφοδελτιο Γκοτση που ανακοινωσε χθες τοτε με μαθηματικη ακριβια εκει παει το πραγμα.
ΑΙΑΚΟΣ Χθες ο γιατρος δεν ανακοινωσε τον Γαβαλα και την Ψαλτη ενω ανακοινωσε καποιους για τους οποιους ειχε συμφωνησει πως δεν θα ηταν στο ψηφοδελτιο.......τελικα ποιος αποφασιζει?Μηπως εχουμε παλι εναν αδυναμο Κουκουλη που θα τον καθοδηγει το περιβαλον του?
ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Με βαση αυτα που μας εδειχνε στην αρχη, φαινοταν πως ηταν αυτος που μπορουσε να παρει το τιμονι στα χερια του. Η πραγματικοτητα ομως αλλα δειχνει. Σημερα τουχαχιστον δειχνει οτι εκτελει πιστα αυτα που του επιβαλει ο Γκοτσης.
ΑΙΑΚΟΣ. Στην ομιλια του στον Κλωνο ειχε παρει μια στιβαρη θεση σε σχεση με τον υποθαλασσιο αγωγο. Τοτε ειχαν γινει και επαφες με αρμοδια υπουργεια για την κατασκευη του αγωγου. Και ξαφνικα οι δικοι του δημοτικοι συμβουλοι Γκοτσης και Μουτζης ψηφισαν υπερ της διετους ανανεωσης της συμβασης ερχομενοι σε πληρη αντιθεση με τις εξαγγελιες του Γιατρου. Τι πραγματικα συμβαινει? Οι θεσεις του γιατρου σχετικα με το νερο ειναι αυτες που ειπε στον ΚΛΩΝΟ η αυτα τα γλυκαναλατα περι φτηνου νερου στις βρυσες μας που ειπε χθες?
ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Αμεσως μετα την ψηφιση της ανανεωσεις της συμβασης η ομαδα Σκλαβαινα ειπε στον γιατρο να παρει θεση επι του θεματος και να ζητησει εγραφως την καταργηση της συγκεκριμενης αποφασης. Ειδε το εγραφο ο Γκοτσης και αντεδρασε εντονα. Πιστευω πως αυτος ειναι ο πραγματικος λογος που απομακρυνθηκε ο Σκλαβαινας και που δεν μπηκε στο ψηφοδελτιο η Ψαλτη. Οι υπολοιποι της ομαδας Σκλαβαινα αποχωρησαν γιατι σε καμια περιπτωση δεν ηθελαν να κανουν τις γλαστρες του Γκοτση. Αλωστε την απαντηση στον Γκοτση την εχει δωσει ο Αιγινητικος λαος συνεχως απο το 1998.

90 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κυριε ανθρωπε γιατι κανετε γαργαρα το οτι ο γκοτσης δεν ψηφισε ανανεωση συμβασης αλλα προκηρυξη διαγωνισμου, οπερ σημαινει διαδικασια δημοσιευσης σε εφημεριδες, καταθεση προσφορων, ανοιγμα προσφορων, δηλαδη τουλαχιστον κανα τετραμηνο διαδικασια και οτι η νεα δημοτικη αρχη ειτε λεγεται γιατρος ειτε κουκουλης ειτε σακης θα αποφασισει για την συμβαση.
γιατι κυριε ανθρωπε δεν λετε οτι αν δεν γινοταν αυτο τωρα μεχρι να γινει, αν γινει το μεγαλο εργο του αγωγου πως θα εχουμε νερο?
γιατι κυριε ανθρωπε δεν λετε οτι η επιστολη του γιατρου ειχε να κανει με συμβαση και οχι προκυρηξη?

Ανώνυμος είπε...

Γιωργο καλα τα λες. Βεβαια σε μια σχεση και σε ενα πολιτικο γαμο ισως φταινε και οι δυο. Ο Γιατρος καλα ξεκινησε αλλα τα εκανε μανταρα στη συνεχεια. Βεβαια οτι ειδαμε χθες ενα καθαρα Γκοτσικο συνδιασμο δεν μας κανει εντυπωση μετα την αποχωρηση Σκλαβαινα. Τωρα αβανταρει Κουκουλη και σιγουρα 2ο γυρο θα τους ενωσει ο Νερουλας. Αυτος κανει κουμαντο στην Αιγινα. Δεν ειναι τυχαιο οτι ο Μωρο ειναι τις τελευταιες μερες το πουλεν του ιδρυματος Πτερουδη. Αιγινιτες μην αγχωνεστε, αλλοι εχουν αποφασισει για τις τυχες μας εδω και πολλα χρονια. Αυτα που ζησαμε φετος δεν ειναι τυχαια. Ειναι η αδιαφορια τοσων ετων. Ειναι τα παντα ματαια για το τοπο μας...

Ανώνυμος είπε...

Μπορουσε ο Γκοτσης να αρνηθει ακομα και στη προκυρηξη. Οπως κανει ολη η αντιπολιτευση. Δεν χρειαζοταν τις ψηφους του Γκοτση για να ξεκινησει αυτη η διαδικασια. Οτι και να μας λες αδερφε δεν τα μαζευεις. Ο Γιατρος ειχε καλες προθεσεις με την επιστολη του αλλα τα συμφεροντα τον φαγαν πριν ακομα βγει.

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι ένα,Στο δημοτικό συμβούλιο οΓΚΟΤΣΗΣ και ο Νταβαντώνης άκουγαν βαρείς χαρακτηρισμούς κατά του γιατρού (κατάπτυστη επιστολη αντιδημοκρατική κ.λ.π.) χωρίς να διαβαστεί και στη συνέχεια ψήφισαν υπέρ της πρότασης.Για λόγους δεοντολογίας και σεβασμού προς τον κύριο Γρηγορόπουλο έπρεπε να την καταψηφίσουν,Στη συνέχεια με πρωτοβουλία του Σκλάβαινα και πιέσεις όλων των υπολοίπων που αποτελούσαν την ηγετική -όπως ο ίδιος ο γιατρός χαρακτήριζε-ομάδα αποφασίσθηκε να μην τους καρατομήσει και έγινε η συνάντηση της Πέρδικας στην οποία συμμετείχε ο Γκότσης ο Νταβαντώνης κλπ Γκοτσικοί.Τι παίχθηκε εκεί μόνο αυτοί ξέρουν πάντως απο την επόμενη μέρα ο γιατρός άλλαξε ραγδαία στάση απέναντι στους στενούς του συνεργάτες με την γνωστή κατάληξη.Ας αφήσουν λοιπόν οι οψίμως προσχωρήσαντες στον συνδιασμό και τα παπαγαλάκια τους τις εξυπνάδες γιατί οι αποκαλύψεις θα είναι ραγδαίες και θα τρέχουν να κρυφθούν.Γιατρέ εσύ σύγκρινε την μέχρι προ 10ημέρου αίγλη σου με τα χθεσινοβραδινά χάλια και πράξε ανάλογα.

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη 5.50 να κανει αντιπολιτευση για να κανει, να παει κοντρα μονο και μονο επειδη αυτος δεν εχει την διοικηση. και αυτο ισχυει δυστυχως και στην κεντρικη εξουσια, μια ιδεα, ενα νομοθετημα οσο καλο και να ειναι η αντιπολιτευση πρεπει να το κοντραρει. εμ γιαυτο παει κατα διαολου αυτος ο τοπος, εννοω ολη η χωρα. και το πιο ασχημο ξερεις ποιο ειναι φιλε μου? οτι με αυτα εμαθαν και εμας που ειμαστε απεξω να σκεφτομαστε ετσι.

Ανώνυμος είπε...

a re 6.19 me tis apokalypseis sou pes mas kai mas tis phges sou mhn tis dineis mono ston aiako exoume kai emeis blog

Ανώνυμος είπε...

giati o anthropos einai o idios me ton aiako?!!

Ανώνυμος είπε...

Aiake akoma na valeis myalo..
poli shmasia tous deineis..
kyrie gotsi...den vare8hkes??
o kosmos vare8hke..
an arxizw kai kanw koumparies apo ayrio? prolavainw mexri to 2014 na katevw gia dhmarxos???


(GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

Λυπάμαι που ο ντοτόρε είναι τόσο αγνώμονας απέναντι σε αυτόν που τον μοστράρησε στην Αίγινα. Δεν θα του βγει σε καλό... Από την άλλη ας σταματήσουν οι Σακκιωτικοί να διαλαλούν ότι ο Σκλαβαινας πήγε και τους παρακάλεγε. Είναι αστείοι. Ο Σακκιώτης δεν έλεγε σε όλους ότι ο Σκλάβαινας είναι βαρίδι; Φίλε Τώρα που πνέουν άνεμοι δυνατοί θα σας πάρει και θα σας σηκώσει χωρίς τα βαρίδια σας!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ? Ή ΠΙΣΤΕΨΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΑΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΈΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ...

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Από πληροφορίες που έχω από μέλος της ομάδος των "14" (που έγιναν 20 τελικά) ετοιμάζονται να πάρουν τελική θέση και να διαμορφώσουν αυτοί το ρεύμα και το κλίμα προς τις εκλογές. Σύντομα κάποιες εν αναμονή πολιτικές εξελίξεις θα είναι και η απαρχή για να δώσει ο Σκλάβαινας το "πράσινο" φως....

30 Σεπτεμβρίου 2010 7:07 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

SKLAVAINA KATEVA GIA DHMARXOS NA GOUSTAROUMEEEEEEEE!!

(GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΚΑΤΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ,ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.ΕΤΣΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΥΣ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!! "ΕΠΑΓΓΕΜΑΤΙΑΣ - ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ"

Ανώνυμος είπε...

exw safeis plirofories oti oi 14 pou eginan 20 syntoma tha ginoun 26 kai ligo meta tha ginoun 32 1/2 kati dhladh san to trgoudi, pame oloi mazi paidia, me mousikh ypokroysh parakalw

eimaste dyo
eimaste treis
eimaste xilioideakatreis
h plhroforhsh pou exw einai apo mesa, pio mesa den ginetai, eimai kai egw melos kai apofasisa na sas enhmerwnw

+ ston fistikouli

Ανώνυμος είπε...

Paidia arketes lalakies akoysame.Ta pragmata einai exairetika apla. O Sklabainas einai alitheia pws stirixe to giatro apo tin prwti stigmi ki ayto giati itan astegos...dimotika. O sakis toy eixe ferthei anandra mi stirizontas ton sto thema tis dei. Xeroyme kapoioi poly kala pws arxika den ithele tin ypopsifiotita toy giatroy o giwrgos. O gotsis apo tin alli eixe taxthei ex arxis yper tis ypopsifiotitas grigoropoyloy, mia stasi poy kratise mexri simera. Twra to ti synebi tis teleytaies treis bdomades to xeroyn sklabainas, giatros kai o prwin kolitos toy sklabaina o kwstakis.
Apo ekei kai pera i synedeuxi toy aiakoy einai oti toy eipe o sklabainas kai kapoia dika toy syberasmata. Ki oso gia ton neroyla xeroyn oloi toys kai xeroyme ki emeis pws oles oi dioikiseis mexri simera, plin moyrtzi, toy ekanan ola ta xatiria. As min xexname pws o moyrtzis exase tis ekloges apo to mayro...kalokairi toy 2005. Bebaia o antidimarxos toy, tin prwti dietia kai simerinos ypallilos toy pteroy itan yes men toy neroyla.
yparxei kamia dirisi se ayta?????
Enas filos apo ta poly palia!!!!!

Ανώνυμος είπε...

exw newteres plhrofories hdh giname 48 kai xtypame syntoma to 69 (a re noumero) laothalassa tha pniksei thn ellada oups ayto htan toy antrea
+ ston fistikouli

Ανώνυμος είπε...

7:42 les kapoia swsta pragmata, an kai den ta kserw ola osa anafereis alla ase mas na leme kai kammia lalakia na perna h wra
+ ston fistikouli

Ανώνυμος είπε...

epanerxomai me neoteres plirofories eimaste giname 69 kai oi ekloges einai ayrio
xaxaxaxa sas piasame ston ypno koykoylogrhgorosakiotikoi kai ayrio tha paroume ekloges san monadikos syndyasmos
egw tha ginw antidhmarxos kathariothtas kai tha vgainw meta apo kathe dhmotiko symboulio na katharizw me thn skoupa (oups kai ayto to ekane allos)
+ ston fistikouli

Ανώνυμος είπε...

file 7:48 to epiases to thema. xerw para polla kai xerw episis posa borw na grapsw edw. en pasei periptwsei oysia einai na ginei kati gia to nisi. an thes bebaia tin apopsi moy gia to ti prpei na kanei o sklabainas, einaina katebasei syndyasmo. den tha einai poly dikaio oyte gia ton idio na stirixei anoixta i ypogeia koykoyli i sakkiwti. exalloy o giwrgos ekei poy ftynei den glyfei.
Enas filos apo ta poly palia

Ανώνυμος είπε...

Ειναι καποιος συνδυασμος που δεν εχει νταραβερια με το νερουλα;

Ανώνυμος είπε...

Γιατρέ την πάτησες την πεπονόφλουδα,
Σου την έστησε ο Γκότσης με το επιτελείο του.
Με ποιον απο τους δύο τα έχει βρεί για να δώσεις την δεύτερη Κυριακή τους ψήφους σου.
Ειλικρινά λυπάμε
Από πρώτος είσαι τώρα τρίτος.

Ανώνυμος είπε...

ena mourtzi pou 8elete telika..
na deis pws 8a e3afanistoun kai neroulades..kai oloi...

(GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

tritos den einai sigoyra exase 700 stayroys apo to sklabenaiko kai kerdise alloys 800 apo alles piges.

Ανώνυμος είπε...

GR/EN ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

Ευάγγελος Αποστολίδης είπε...

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥΡΤΖΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΩΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΚΑΝΕ, ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΘΕΣΗ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ GR/EN ΘΑ ΣΥΜΠΛΕΥΣΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

RE APOSTOLIDH XALASES KI ESY, SYMFWNEIS ME TO KNWDALO TON GR/EN ?? RE MPAS KAI TA' XETE KANEI PLAKAKIA OLOI...

Ανώνυμος είπε...

o gr/en kai o apostolidis eipan tin alitheia. O mourtzis exei...antidia kai antimetwpizei me pygmi tis katastaseis. apo ekei kai pera den eytyxise na exei swsto periballon. prwin antidimarxoi toy kai proedroi toy apodeixtikan FELOI, LAMOGIA KAI ANAXIOI. O NOWN NOEITO.
DON

Ευάγγελος Αποστολίδης είπε...

ΦΙΛΕ ΕΓΩ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΙΣ ΟΡΘΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΜΟΥΡΤΖΗ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

8.45 8a sou pw ena pragma..
epeidh den me xereis..den eimai lamogio kai lew mono alh8eies..KAI AYTO PONAEI!!!!!!!!!!!!!!!
nai den paw ta komatilikia..
kai eimai kai dexios..
o vaggelis...pou ton 3erw..kai aytos den to xerei..einai kalo paidi..kai h diafwnia pou exw mazi tou einai pws ta vlepei ka8ara komatika..
an to evlepe alliws 8a katalavaine ti la8os kanei..

oso gia ton mourtzi..
den mporeite na peite tpt..
makari na vgei sthn periferia mipws kai doume ligo fws..

(GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

Ειναι καποιος συνδυασμος που δεν εχει νταραβερια με το νερουλα;

Ανώνυμος είπε...

file apo ta palia symfwnw me thn apopsi sou gia to sklabaina den prokeitai na sthriksei kanena apo tous allous dyo kai pisteyw kai kati allo, ypirkse diafonia me to giatro den mporesan na symbiwsoun kai poly apla xwrisan den yparxei kanenas ponhros daktylos opws tha hthelan merikoi
any way arketa me ta sobara as gyrisoume sthn sklhrh pragmatikothta anabaloume gia ligo tis ekloges giati mas efyge 1 apo to syndyasmo meiname 68 kai etsi oi ekloges anabalontai gia methaurio egw pantws antidhmarxos kathariothtas tha ginw kai tha piasw kai th skoupa monos mou
"empros sto dromo pou xarakse o GAP" (pou tha paei tha tous peisw na mou dwsoun to xrisma ekei sthn ippokratous) kai an den mou to dwsoun aytoi tha mou to dwsei h rigillis
kai gia na mh ksexniomaste
+ ston fistikouli

Ανώνυμος είπε...

απο δω και περα θα γραφω μονο ελληνικα τωρα περασα το μηνυμα μου στον you know who, δεν το βρηκεσ?
GAP καλε, θα το παρω σιγουρα τωρα το χρισμα, αλλωστε περισευει δεν το θελει κανενας θα γραψω ιστορια σαν δημαρχος
θα θα θα θα θα
+ ston fistikouli

Ανώνυμος είπε...

Πρώτα πρώτα θα σας πω ότι εσείς με τα γκρίκλις είσαστε σπασοκλαμπάνιδες και γι' αυτό δε σας διαβάζω. Δεύτερο να πούμε ότι δεν χρειάζεται φιλοσοφία για να καταλάβει κανείς το κόλπο γκρόσο που έχει στείσει στο γιατρό ο Πιπίλας. Αυτός, το ξέρει όλη η Αίγινα, ότι είχε πουλήσει και τη μάνα του, το γιατρό τον έχει πουλήσει ήδη. Η συμπαιγνία με τον Κουκούλη έχει κοινό παρανομαστή το νερουλά. Θυμηθείτε τι είχε γίνει με το Μούρτζη, που είναι ο μόνος που είχε τολμήσει να τα βάλει μαζί του. Είναι όλοι πουλημένοι. Το κακό είναι ότι ακόμα και οι ψηφοφόροι τους το ομολογούν. Αυτή είναι η κατάντια της κοινωνίας μας. Αν και είμαι αντίθετος με τη Μαρίνα σε πολλά, πιστεύω ότι αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για τη στάση της. Δυστυχώς βρέθηκαν μία Τιτίνα και μία Μαρίνα για να μας δείξουν πως πρέπει να είναι όσοι περηφανεύονται ότι φοράνε παντελόνια. Ντροπή μας.

Ανώνυμος είπε...

Καλά, ρε συ 5:45 δεν ξέρουμε τώρα το Γκότση και θα μασ τονε μάθεις εσύ; Δεν τον ρωτάς από πού έκανε την τεράστια περιουσία του; Μήπως θυμάται κανείς το αποχετετυτικό, που φαγώθηκαν τα λεφτά και δεν έγινε ποτέ; Εκτός και αν σε έχει φιλοξενήσει στο σπίτι του στο Λονδίνο.

Ανώνυμος είπε...

xa,xa,xa
Ποιον λένε πιπιλα
ξέρει κανείς?

Ανώνυμος είπε...

Γιατρέ τώρα που πήρες φόρα διώξε και τον ΠΙΠΙΛΑ

Ανώνυμος είπε...

Nai ontws prepei!! Twra pou ta leme.. O sklavainas ton peiraze.. Edw exei oloklhro Pipila o anthrwpos.. APOSTOLIDH ti sxesh exeis esy me aytouss?? Kamia! Katslaveto!! (GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

ποιος ειναι ρε παιδια ο πιπιλας

Ανώνυμος είπε...

O gotsis asxete... (GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

sory, (GR/EN)
Είναι πολύ τρυφερό προσωνύμιο, είναι δυνατόν
Ο Γκότσης μόνο για απάτες φημήζεται μεχρι και στο γειτονικό Αγκίστρι

Ανώνυμος είπε...

eleos me tous pipiles, tous sklavaines ka olous tous malakes!!!! o giatros xekatharise to skoupidario k krazete kiolas anideioi?!!! ntropi!!!

Ανώνυμος είπε...

Re file ti les ??? O pipilas einai ekei akoma..... Plaka kaneis??

Ανώνυμος είπε...

mhn biazesai.kai o sklabainas prin ligo ekei itan!me to pou arxise thn istoria egine parel8on.opoios ksepernaei ta oria feugei.gia auto goustarw giatro .ypoxeirio ton legane tou giwrgou paei o giwrgos kai meinan oloi malakes gia na doume thn synexeia ...

Ανώνυμος είπε...

Ρε σεις αν δεν σας αρέσουν αυτοί ψηφίστε τον Κοττάκη τον Σώρρη τον ΄πρώην συνεκδότη του Ν3. Ο τελευταίος είναι 12θειστής και κάνει και τελετές στο Ορος. Ετσι και βγει Δήμαρχος θα αντικαταστήσει τις εικόνες με τα 12 αγάλματα. Στην κορυφή ο Δίας.

Ανώνυμος είπε...

edw o kosmos kaigetai............

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΤΑ ΕΙΧΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΑΙΝΑ
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ?
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΧΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.
ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΑΙΝΑ.
ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΒΡΩΜΟΚΟΥΚΟΥΛΟΣΑΚΚΙΩΤΕΣ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΚΛΑΒΑΙΝΑ ΕΙΧΕ ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.

Ανώνυμος είπε...

o dhmos TORA einai pio sigouros gia to giatro!!!! xoris tous perittous.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 11.04 μην ξεχνάς ότι είμαστε Ελληνες.
Και οταν είχαμε το 12θεο είμαστε ενάρετοι και δημιουργήσαμε ένα πολιτισμό και μια κουλτούρα που όλοι υποκλήθηκαν.
Τώρα με τον Εβραισμό έχουμε γίνει ολοι λαμόγια.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ 11.11
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Παπαριές η συνέντευξη.Γιάννης πίνει Γιάννης κερνάει!

Ανώνυμος είπε...

o,ti k na les..k ta egkainia edeiksan oti o kosmos ton stirizei anepifilakta!!

Ανώνυμος είπε...

Οτι δεν μας αρέσει είναι ΠΑΠΑΡΙΕΣ.
Τι κόσμο είχε ο Γιατρός στο Αννα-Κλώνος και πόσο στην επίσημη τελετή των εγκαινίων?
Δεν χρειάζεται να είσαι Μέντωρας για το κταλάβεις.

Ανώνυμος είπε...

pesta re 11:15!! mou epitrepeis na diorthoso to onoma.. giorgos pinei giorgos kernaei!! stin ygeia tou

Ανώνυμος είπε...

re 11:22 pou ta ksereis ola..stis sugkentroseis koukouli-sakkioti kai sta antistoixa tous egkainia patise i tha patisei kaneis arage?

Ανώνυμος είπε...

ρε 11.27, γιατι σε έχει πιάσει τόση μανία.
Τα μασάς και εσύ γερά από τους Νερουλά-Γκότη

Ανώνυμος είπε...

Ποιός κόσμος χάνεται; Επειδή εσείς αναμασάτε τα ίδια και τα ίδια. Ο νέος Δήμαρχος είναι ο Σακκιώτης. Προσέξτε μη βγει και από την πρώτη Κυριακή, όπως πάνε τα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

κοτσίδα ένα είναι σίγουρο ότι οι Γκότσης και Νταβαντώνης δεν ήθελα την Μαρίνα στο ψηφοδέλτιο φως φανάρι η δουλειά είχε βρωμίσει στα καφενεία ότι θέλουν να την αδειάσουν. ο γιατρός σας είχε δίπλα του για να μην σας έχει απέναντι του, του έθιξες όμως τα έντιμα παλλικάρια και σας αδειάσαν . Έτσι έχουν τα πράγματα η Μαρίνα το 2006 είχε κάνει ένα έντιμο αγώνα και μίλησε σωστά στον λόγο της όμως αναφέρθηκε στην εκχώρηση του νερού στην ΕΥΔΑΠ καθολοκληρίαν αυτό είναι που δυσαρεστεί ορισμένους και δεν ήθελαν να εκλεγεί διότι θα είναι ένα αγκάθι στα πόδια τους και δύσκολα θα μπορέσουν να το βγάλουν με αποτέλεσμα να β άλουν βέτο για την Μαρίνα

Ανώνυμος είπε...

an kapoios endiaferetai pragmatika gia tin ygeia kai kat' epektasi gia to nero stin aigina, autos den einai oute o koukoulis oute o gkotsis oute o sakiotis. alla opos exei apodeixei mexri tora mono o giatros.

Ανώνυμος είπε...

kathe 4etia ta idia akouw gia to sakkioti kai olo upopsifios paramenei o " anexartitos" sakkiotis (pasokoxrisma)

Ανώνυμος είπε...

Pou einai o giatros tosa xronia re file?? Me 5 dhmosieyseis tou kalokairiou? O monos pou eixe niastei htan kapote o mourtzis Kai ton efagan ta symferonta.. Rwtiste Kai ton gotsi..

Ανώνυμος είπε...

Mm... Oute thleorash den mporw na dw... Xanw ta panta.. Shmera to programma exei saki.. Gia na doume.. Ti tha akousoume Kai apo touton... Nikolaki tha milhseis Kai esy?? Saki mhn valeis Kai esy gigantoothoni.. Gt Kai o giatros Kai tsampa lefta xalase Kai rompa egine.. Afou to. Cinema den gemise.. Oti ki na leme twra Mia einai h alhthia.. Eimaste xalia oloi.. Mpenontas sthn telikh eythia ginomaste kakoi.. Alla allo na ginese kakos legontas alhthies Kai allo na ginese kakos apo fthono..h alhthia Kai h antikeimenikothta einai timiothta.. Kai egw asxeta pou polous tous nevriazw lew alhthies.. Den eimai me kanenan Kai oute exipiretw kanenan.. Tha psifisw ekeinh thn wra ayton pou tha thewrisw pio timio Kai Ikano.. Mexri na ftasoume ekei omws prepei na fygoun ola ta katakathia tou parelthontos.. Xypnhste paidia.. Den yparxoun komata.. Yparxoun anthrwpoi.. Kai apo aytous theloume aytous pou exoun orexi Gia doyleia.. Oxi Gia symferonta ktl opws akougontai.. (GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

nai Andrea mallon tha miliso

Ανώνυμος είπε...

well guys i've been asking you since you can't write in GREEK you can write in greekklih.............from now on opoios katalavei katalave....my eangish is better than that!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ Αποστολίδη, τι δουλειά είχες αγόρι μου εσύ με δαύτους; Για ένα σοβαρό και τίμιο άνθρωπο το να εκλεγεί δεν πρέπει να είναι ο μοναδικός του σκοπός. Παίζει ρόλο και με ποιους θα εκλεγεί. Το να υποστηρίζεις το Μούρτζη, που ήταν πραγματικά ο πιο έντιμος και ο πιο άξιος Δήμαρχος που έχει περάσει και να πηγαίνεις με την παρέα του γιατρού είναι πολύ τρελό. Για να μην πω λίγο ερμαφρόδιτο.
Εύπολις.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με το φίλο Εύπολι. Η Τιτίνα, ο Αντρέας ο Αποστολίδης, ο Χατζηπέρης, ο Μπόγρης ο γιατρός, ο Κουλικούρδης και οι άλλοι που είχαν πάει με τον Κουκούλη δεν ήξεραν τι κουμάσι είναι. Το κατάλαβαν και σηκώθηκαν και έφυγαν. Εσύ ρε Βαγγέλη την παρέα του γιατρού τους ξέρεις γιατί οι περισσότεροι έχουνε τον πρότερο άτιμο βίο. Ο γιατρός τι θα τους κάνει, θα τους χειρουργήσει να τους κάνει λοβοτομή; Πού πας ρε λεβέντη μου; Και μη μας πεις επειδή είναι Ν.Δ γιατί εδώ θα γελάσει κάθε πικραμένος. Άμα πεις τα λαμόγια της Ν.Δ θα συμφωνήσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ρε τι Ν.Δ και μαλακίες; Ξεχάσατε πώς την έκανε ο Πιπίλας τότε στο Γιώργο το Τζίτζη και του πήρε τη μπουκιά μέσα από το στόμα; Εμείς οι παλιότεροι τα θυμόμαστε καλά όλα. Ο πιο καθαρός συνδυασμός αυτή τη στιγμή είναι ο "ΑΙΓΙΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ" και να μη λένε ότι θέλουνε οι μαλάκες. Γιατί ο νέος συνδυασμός σπρώχτηκε και από Νεοδημοκράτες και έχουνε φτύσει όλα τα χρίσματα και κατεβαίνουνε ανεξάρτητοι για την Αίγινα. Όλα τα άλλα που ακούγονται είναι πουστιές και το ρίχνουνε στο κοματικό γιατί δεν έχουνε κάτι άλλο να πούνε για το Σακκιώτη.

Ανώνυμος είπε...

Nai, Nai,kai vgikane kai kati putanes tis N.D pou ehoune perasi apo olous tous voleutes tou komatos kai apiloune me diagrafes autous pou katevenoune me to Sakkioti. Tha tous klasoune ta oumpala. Then yparhi kanis na tis mazepsi; Ante tora na min anikso to stoma mou me tis kolopartousiares pou kai hamo na tin vroune tin arpazoyne.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΕΣ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΠΙΛΑ. Ο ΠΙΠΙΛΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΠΕΣ. Ή ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ "PLEASE TAKE ME A PIPE".
ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΩΡΕΣ - ΩΡΕΣ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

Δε ντρεπόσαστε ρε αχρείοι να μιλάτε υποτιμιτικά για τις ερίτιμες και αξιέραστες κυρίες που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στην εξυπηρέτηση του ανδρικού φύλλου; Εμείς δηλαδή πού θα την βάζαμε ρε; στον τοίχο ή θα την κοπανάγαμε στο νιπτήρα κάθε μέρα για να ξεκαϋλώσει; αλλά τέτοιοι είσαστε. Αγνώμονες

Ανώνυμος είπε...

λοιπον φιλοι μου σασ εχω σημαντικα νεα ο συνδυασμοσ μου παρολο που συνωστιζονται τα μεγαλα κομματα και με παρακαλανε να δεχτω το χρισμα τουσ θα το αρνηθω αποφασισα να κατεβω ανεξαρτητοσ και να φτιαξω πλουραλιστικο σχημα ειστε ολοι ευπροσδεκτοι δεξιοι αριστεροι δωδεκαθειστεσ και γενικωσ ολεσ οι φυλεσ του ισραηλ οσονουπω θα ανακοινωσω και τα ονοματα που θα ειναι μαζι μου θα κανουν παταγο
+ ston fistikouli

Ανώνυμος είπε...

προβληματιζομαι βεβαια γιατι κατι γνωστοι _ _ _ _ _ _ _ _ (εδω να βαλετε μια λεξη που αρχιζει απο αλφα και τελειωνει σε γαμητοι) αρχιζουν να μπινεδιαζουν παλι καποιεσ γυναικεσ οπωσ εκαναν πριν λιγο καιρο. αλλα και για αυτουσ εχουμε προβλεψει στον συνδυασμο μασ με δημοτικο κονδυλι θα τους στελνουμε να πηδηξουν για να ηρεμησουν
+ ston fistikouli

Ανώνυμος είπε...

metaxi mas den ftaine aytes..
douleuane gia vouleytakous..
kai akolou8oun grammes..
na poun stous bouleytakous tous na er8oun na mas zhthsoun meta stayrous..
me skymena kefalia opws kai prin 1 xrono..
alla aythn thn fora den 8a tous thn xarisoyme..
na pane na paroun psifous apo thn KA8ARH ND ths aiginas!!
emeis tous vare8hkame..
kai oi malakia einai pws eimaste kai poloi..

(GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

Kalhmera se olous, Kalo mina!

Ανώνυμος είπε...

Με συγχωρείτε για να καταλάβω. Πρώτα -πρώτα δεν είναι ανάγκη να βρίζετε. Δε μας ενδιαφέρει τι κάνει ο καθένας και η καθεμιά στο κρεβάτι τους. Έχουνε και άντρα. Αλλά έχω μία απορία. Ο γιατρός είναι Ν.Δ; Από πότε; Άμα είναι ταυτότητα όχι παραμύθια, που βρήκατε τώρα την καραμέλα και την πιπιλάτε. Παλιοπιπίλες.

Ανώνυμος είπε...

O Γιατρός μετά από συνεχόμενα λάθη έχει βρεθεί πολύ κοντά στην τρίτη θέση. Άλογο γκανιάν το παρουσίασαν, όλα τα στοιχήματα έπεσαν πάνω του, αλλά τώρα είναιδύσκολα τα πράγματα.
Όσο για Πιπίλα έχει δώσει εξετάσεις και μαυρίστηκε από τον αιγινήτικο λαό, τώρα γιατί ο γιατρός τον έχει βάλει δίπλα του δεν ξέρω. Σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρει εκείνος

Ευάγγελος Αποστολίδης είπε...

ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΤΟΝ ΜΟΥΡΤΖΗ, ΣΤΡΕΦΕΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΚΚΙΩΤΗ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΘΥΜΩΝΩ ΜΕ ΕΣΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΙΤΙΘΕΣΤΕ ΕΝΙΟΤΕ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ Η΄ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΝΗΣΙOY. ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

δακρισα....

Ανώνυμος είπε...

Καλό αγώνα Ευάγγελε.
Μην θυμώνεις τόσο πολύ. Θα έρθει η στιγμή που θα θυμώσεις με την επιλογή σου, αλλά θα είναι αργά. Κάθεσαι και βάζεις το όνομα σου και προκαλείς, γι΄αυτό κιόλας το κάνεις για να σου πει ο γιατρός Μπράβο αγόρι μου και μετά να σου πει Έξω αγόρι μου.
Θα απογοητευθείς τόσο πολύ που θα το φυσάς και δεν θα κρυώνει.
Ασχολούνται μαζί σου γιατί έχουν πολύ πλάκα αυτά που λες. Κάποια πράγματα που γράφεις είναι σαν να ζεις σε άλλη εποχή, σε άλλον τόπο.
Ο καλύτερος θα νικήσεις, γι΄αυτό μόνο να είσαι σίγουρος.
Καλό μήνα Ευάγγελε

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΟΣ ! ΜΑ ΤΙ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ (ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ)?
ΝΟΜΙΖΕΙ ΘΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΟΥΜΕ?

Ανώνυμος είπε...

εσεισ που λετε οτι λεει μακακιεσ ο αποστολιδησ γιατι δεν βγαινετε να το πειτε επωνυμωσ? αυτοσ τουλαχιστον εχει το θαρροσ τησ γνωμησ του και γραφει το ονομα του αποστολιδη εχω και εγω συνδυασμο και ειναι ανοικτοσ σε ολουσ και, οπωσ ειπα και πιο πανω και δωδεκαθειστεσ και χριστιανουσ και μουσουλμανουσ δεχομαι
+ ston fistikouli
+ και στον αποστολιδη για να σκασουν απο το κακο τουσ αυτοι που τον βριζουν

Ανώνυμος είπε...

kala edaxei vagelh..
exeis myalo to pisteyw..
apla doylepse to ligo..
mhn milas les kai grafeis emvathrio re gamwto..

(GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

O Aποστολίδης έχει όνομα βαρύ σαν ιστορία εμείς είμαστε ένα τίποτα, γι' αυτό δεν μιλάμε επώνυμα.

Τουλάχιστον Ευάγγελε όταν θέλεις να τα χώσεις μην το παίζεις άλλος και με μικρούς χαρακτήρες γραμμάτων, να έχεις το θάρρος να τα λές επώνυμα.
Άντε

Ανώνυμος είπε...

φιλοι και συνοδοιποροι, προσ αποφυγη παρεξηγησεων εγω δεν ειμαι ο αποστολιδησ, εγω ειμαι ο πασιγνωστοσ στην κοινωνια της αιγινασ .............
+ ston fistikouli

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ είπε...

θα παρακαλέσω να σταθούμε μόνο σε πολιτικές αντιπαραθέσεις και διαξιφισμούς, η κριτική μας να γίνεται ως προς το πολιτικό εκεί μπορούμε να κρίνουμε και έντονα αλλά επαναλαμβάνω προς Θεού ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙΝΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΥΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΗΘΗΣ, βγάλτε πολιτική χολή όση θέλετε όχι όμας κατινιές ΜΗΝ δημιουργείται πρόβλημα σε οικογένειες από το πουθενα.
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΞΙΣΜΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

δακρισα.....

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΝΤΗΛΑΚΙ 1,13....

Ανώνυμος είπε...

GR/EN oloi 3eroyme poios eisai, giati krybesai, mallon gia na grafeis tis komple3ikes malakies soy. 8elw nase rwthsw kati an ebgaines sthn topikh ths nd 8a kataibenes me ton sakkiwth, fysika oxi. eisai megalos komplas. kamarwste re ena fyntani poy 8elei kai a3iwmata.

Ευάγγελος Αποστολίδης είπε...

Ο ΛΑΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΦΩΝΑΖΕΙ. ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ "ΠΑΛΙΟΙ ΦΙΛΟΙ" ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΡΕΣΚΕΣΤΕ Σ΄ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΤΕ. ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΣΑΚΗ...ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

Oute katevainw me ton sakiwth.. Oute tha katevaina pote sthn topikh me aytes tis fatses pou kykloforoun ekei Mesa.. Oute axiwmata thelw .. Ponane ayta pou lew e?? Kai edaxei eipes oti den tha asxolise alla paly edw eisai xazouli.. Xehases to pseydwnumo sou.. Siga mhn stamathseis tetoios pou eisai.. (GR/EN)

Ανώνυμος είπε...

IRA TELIKA EISAI MEGALOS MAKAKAS OTI ILITHIOTITA SOY KATEVENEI THN GRAFEIS GIATI EISAI KOLIMENOS MOY ARESEI POY XESASES TO PSEBDONIMO SOY MALLON KOTEPSES GIATI EISAI KOMPLEXIKOS